Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nějak jste vynechal Lassii, čtyři v tanku a pes. Menšíkova bernardýna.

0 0
možnosti
Foto

A zejména psa řeznického. ;-D

1 0
možnosti

Karma, velmi hezké čtení. Pes má nejen úžasně vyvinutý čich, ale i snad někdy i lepší emoční inteligenci než někteří lidští jedinci.

4 0
možnosti
Foto

U nás též socializace páníčků do psí smečky proběhla v pohodě. Karma!

3 0
možnosti

Já si se svým maltezáčkem pravidelně po práci doma, když jsem sám, povídám - jak se měl dopoledne, co se stalo, co nového u sousedů a tak podobně. Pak mu něco nachystám do misky - on to vymlaskne. Pak třebas večer zajdeme na jedno pivo a cígo do hospůdky. Asi tak nějak. A ta němá tvář vůbec nemusí mluvit, přesně vím co chce.:-)

3 0
možnosti

J46a21r76a 57R85a45n39k

29. 1. 2015 19:02

S kockama to asi neni takove, ale mela jsem tri male papouchy a ti vzdy hlasite vyrvavali, kdyz jsem se blizila k domovu - na kole a z kopce, zrejme slyseli ty brzdy;-)a take asi 12 let vranu, ktera sedela na strese a v urcitou hodinu cekala na sve syrove vejce, take mne vyhlizela;-)

0 0
možnosti