Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moje oblíbená psí rasa. Takže moc pěkné čtení na dobrou noc. Ještě škoda, že není foto. Ale jestli dojde k pokračování vzájemné lásky:-), tak třeba bude.R^

1 0
možnosti

J50a37r54a 76R65a46n85k

21. 2. 2015 3:40

Autore, hodte na Tanistru sit, prispevek nema co do cineni s tematem clankuRv

0 0
možnosti

Taky je mám rád. Snad jen... 

Jednou jsem házel kámošovu bultíkovi klacíček, vášnivý aportér to byl, samosebou. No, a v jednu chvíli mě nenapadlo nic chytřejšího, než se s ním o ten klacek tahat. To ho mírně rozhodilo, takže ho ukousl těsně u mé ruky. Ten KLACEK byl silnej jako moje ruka a on ho přechroupnul jako párátko. Fakt.

Takže jistá obezřetnost je na místě. :-)

2 0
možnosti
Foto

podobnou zkušenost mám se svojí labradorkou, bylo to o chlup jen mi trochu sedřela kůži na prstech.

2 0
možnosti

Hezký! Taky je mam rad.

0 0
možnosti