Diskuse

Štěně

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paní Rank, můj první pes (už jsem tady o něm psal - "Bad") byl také vlastně nalezenec a byl to skvělý pes. Je to však trochu sázka do loterie. Chovatelskou stanici v případě Sira  jsme pečlivě vybírali na základě referencí a osobních návštěv u chovatelů. A to je asi odpověď na vaši otázku .Dobrá stanice od té špatné se, myslím, pozná také podle toho, že vás majitelé pozvou, ukážou vám zázemí, matku (případně i otce) vašeho budoucího štěňátka. Dobrý chovatel (ač to zní možná divně) prověřuje Vás, jestli jste dostatečně "kompetentní" jako budoucí majitel a klade si třeba i nějaké podmínky (bonitaci, výstavní činnost a podobně). Mějte se hezky a děkuji za zastavení.

0 0
možnosti

J97a88r16a 68R44a18n86k

1. 3. 2015 22:46

Karma, s chuti a usmevem jsem precetlaR^

0 0
možnosti

Pěkné. R^ Tak podobny pruběh a pocity jsem měl s tim svym take. Nyni v breznu uz bude mit 9 let...

2 0
možnosti
Foto

No, mohl byste nam ho predstavit i na fotkach ;-)

3 0
možnosti
Foto

Karma a díky! S našimi pejsky se můžete potěšit na http://www.nebakov.cz R^

2 0
možnosti

J74a39r59a 84R44a46n91k

1. 3. 2015 22:45

Zajimalo by mne, jakym zpusobem vyhledavate chovatele, ja vzdy skoncim s necim z utulku, nebo mne nalezne.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS