Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J78a11r94a 39R15a30n78k

9. 9. 2015 4:38

....to je krasny.....se mnou si delaji take, co si usmysli, presto mam pocit, ze ctu jejich myslenky:-)

Nekde mam jeste napul rozdrbanou knizku "The incredible journey" , ma to byt podle skutecne udalosti, kdy dva psi a siamska kocka se vydaji pres pul Kanady hledat svoji "rodinu". Libil se mi nesmirne uvod, kde se pise, ze se neumi pretvarovat, ze zvirata se nekloni zadnym Bohum a jeste par veci, ktere mne zaujaly a stale se k ni vracim.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, myslím si totéž. Kdysi jsem tyto úvahy shrnul do eseje "Podíl psa na polidštění člověka". Nijak jsem z těchto názorů neslevil. Psi nám nastavují zrcadlo, vidí nás jací jsme a my si to skrze ně můžeme uvědomit.

0 0
možnosti

,Pes má rád lidi, protože nikdy nepochopí, co je to za zvěř."

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že vztah člověka psa je (přes veškerou moji racionálnost a profesní předpojatost) velmi jedinečný a ničemu nepodobný. Nechávám ve svém vyprávění psy vyjadřovat názory, což je samozřejmě literární licence. Pes zjevně "uvažuje" jinak než člověk, jak, to se můžeme jenom domýšlet,ale pochopi to nelze - nejsme psi. Vnímáme jenom projevy. Ty jsou však pro mě osobně  mimořádně důležité.

1 0
možnosti

To je ale sympatický pes! O tom vegetariánství také něco vím. Moje Mary miluje syrovou mrkev. Teď jsme přišly z procházky, kde jsme se dělily o ostružiny, snědla pětkrát víc, však má také pořádnou tlamu... pěkný článekR^ Zdravíme |SiraV

0 0
možnosti
Foto

Děkuji mnohokrát. Sir taktéž.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS