Diskuse

Jádro pudla

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý den! Máte uzavřenou pod Durrellem diskusi, tak snad nejsem moc drzá, že jsem vlezla sem... chtěla jsem jen říct, že Durrell mě ovlivnil tak, že jsem žertem říkávala, že kvůli němu jsem se vdala za chlapa z ostrova Mauricius. Abych viděla růžové holuby:-) A fakt jsem voliéru našla (místní o ní moc nevěděli), ale jela jsem podle "Zlatých netopýrů a růžových holubu", byl tam už jen Brian Jones, ale byl to pro mě zážitek. Zdravím.

0 0
možnosti

Taky máme s manželkou pudlici. Ostatně my jsme vždy mívali pudlice. Pudl je pro mně nejpříjemnější pes. Ale také štěká nejvíce ze všech psů. Za tento článek karma, pohladil na duši. R^

0 0
možnosti
Foto

Díky za zastavení.:-)

1 0
možnosti