Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane Turnere, mám Vás v oblíbených autorech, nikdy mě nezklamete, ani dnes jste mě nezklamal. Navodil jste příjemnou atmosféru bez patosu a obvyklých řečí kolem sametu :-) Děkuji a mějte se hezky.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Paní Poláková, to moc mě to těší- I Vám hezké dny.:-)

1 0
možnosti
JT

R^Hezké vzpomínání, já byl po vojně, tj. začínal jsem pracovní kariéru a přesně v tu dobu služebně (na zkušenou) na Slovensku v Banské Bystrici. V pondělí ráno se mě šéf v práci ptal: Čo to v tej Prahe robia? A já nevěděl nic. Střípky jsem se dovídal ve vlaku, než jsem dojel do Kolína, tak v Pardubicích už jsem věděl, že Jakeš odstoupil, a pak už byla Letná...ta euforie byla fajn:-)

1 0
možnosti
Foto

J27i33ř98í 23T44u96r98n74e21r

18. 11. 2015 12:25

Byla fajn a myslím, že na té euforii bylo hezké, že nevyústila v žádné násilnosti.Dnes se chovají agresivněji lidé, kteří mají s jinými pouze nepodstatnou názorovou rozepři. Na ideál "žít a nechat žít" se trochu zapomíná. Děkuji za komentář.:-)

1 0
možnosti
MJ

Máte pěkné zážitky... Já mám poměrně neerotické - vařila jsem, uklízela, kojila... a Praha byla tak vzdálená, i když jen osmdesát kilometrů. Ale někteří moji kamarádi (členové naší milované strany) mně přijížděli vyprávět, jak cinkají na Letné. A to zase bavilo mě... Hezké čtení.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

J82i63ř61í 61T20u45r83n34e88r

18. 11. 2015 12:31

..no jo no, někdo musel také "dělat zázemí revoluce". Děkuji za komentář.:-)

1 0
možnosti