Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LN

...jako bych to viděl....R^

...a dostali piškot....???

0 0
možnosti
JR

J84a63r46a 97R30a57n74k

15. 12. 2015 4:41

R^Ja to vedela:-) mam naproti pres ulici sousedy, take maji dva, jsou hrozne zamilovani do kazdeho, protoze mne znaji vkracim do zahrady normalne, ale uz nekolikrat mne samou laskou posadili na zem.

0 0
možnosti
DS

Skvostný příběh, moc jsem se zasmála. Já jsem se s NF setkala jedinkrát, kdy jsem potkala na nádraží pána, který si z jedné fenky vychovala vodící, když se mu začala rozpadat sítnice (předtím měl na NF chovnou stanici). Byla úžasná, krásná, vychovaná, věrná, poslušná, něžná a nevím co. Měla jedinou, pro vodícího psa trochu ... větší... chybičku. Měla tak moc vyvinutý ochranitelský pud a tolik milovala děti, že jakmile je jen ucítila, už se mu cukala z ruky a byla schopna ho nechat i na přechodu, v tomto případě mezi kolejemi;-D. Sice jen na moment (pomazlení a pohlazení), ale ... Nicméně tvořili zajímavou sladěnou dvojici.

1 0
možnosti
Foto

J62i53ř60í 10T86u39r87n41e57r

14. 12. 2015 13:51

Myslím, že tato vaše zkušenost vystihuje jejich povahu. Jakoby se silou a mohutnosti rozporuplná něžnost a citlivost. a s dobromyslností silný ochranitelský a teritoriální pud.

Děkuji za komentář.:-)

1 0
možnosti
JS

Tentokrát karma, velice jsem se pobavil. R^

0 0
možnosti