Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Skvělý, informacemi a inspirací nabitý blogR^.

Jméno růže mě velmi zaujalo, ale jak to tak bývá - kniha, která vtáhne do děje, a musí se číst "jedním dechem", je nesrovnatelná s filmem, což je logické.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji.:-)

Je to tak, nicméně ani film mi nepřišel špatný (v mezích možností filmu) a oceňuji i zdařilo volbu herců. Sean Connery mi vysloveně sedl, měl jsem při četbě asi dost podobnou představu.

0 0
možnosti

Zase jeden text, který je pro mě přínosem. Mně k prozaickému psaní přivedli Karel Čapek, Jaroslav Zýka, Jean-Maria Gustave Le Clézio, Alberto Moravia, Roald Dahl a utvrdil mě v tom Vasilij Šukšin.

0 0
možnosti

Skvělé, ještě jsem nestihla přečíst Pražský hřbitov a teď se na něj tedy těším trochu méně.. :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. Těšit se méně nemusíte, těžko se srovnávají různí překladatelé u různých děl a jiné srovnání nemáme. Navíc, jak jsem psal, nemohu být objektivní.:-)

0 0
možnosti

Diky za vyborny blog ... s balancovanim mezi cetbou/studiem Ecova dila jsem na tom uplne stejne.

S usmevem vzpominam, jak jsem mel Foucaultovo kyvadlo plne poznamek, odkazu a zalozek ... byl to Sezam, ktery se prede mnou nahle otevrel ;-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Byl jsem na tom podobně a také jsem si chtěl prohlédnout kyvadlo v Paříži, ale nějak jsem to nestihl, ale hezké je i to, co je v Květné zahradě v Kroměříži.

0 0
možnosti

J88a62r67a 92R11a84n55k

7. 1. 2016 18:31

KrasneR^ Ta poznani "jine sceny" mam take za sebou, tady sice byla uz dlouho, ale z Evropy jsem neznala. Umbertovi jsem dlouho nemohla prijit na chut, pak jsem se vratila a vse davalo smyslR^

0 0
možnosti
Foto

:-)Děkuji, také jsem se jménem růže prokousával a najednou jsem měl pocit jaké mám mezery.

0 0
možnosti

Možná trochu neskromně, ale přičítám si zásluhu, že jsem tě přivedla k blogování. Proto mě tento text velmi potěšil, protože jestli tě k psaní jako takovému přivedl Umberto Eco, jsem ve velmi dobré společnosti :)). Ale zaujal mě samozřejmě i jinak, velmi dobře popsáno včetně zvláštních náhod, které život občas přináší, oceňuji i krásně zrýmovaný titulek. A hlavně jsi mi připomněl, jaký mám skluz se čtením, slibuju se polepšit... :).

1 0
možnosti
Foto

To si příčítáš zcela správně, ale je otázkou, bude-li ti to jednou přičteno k dobrým nebo špatným skutkům.:-) Já v tom mám jasno, ale mnozí zde by se přiklonili asi k té druhé variantě. Eco mě, mimo jiné, přesvědčil, že začít psát před padsátkou nemusí být pozdě a pan Frýbort, že není pozdě nidy na nic, že důležité je to "nezabalit"(a také mi trochu radil, ale on byl moc hodný, takže mi "radil" spíše jen vlastním příkladem). Děkuji za pochvalu.:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS