Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Máte rád osoby s laskavým humorem, Jan Werich, míval ale humor břitký a ironický, občas až sarkastický a Horníček mu zdařile sekundoval.

Od vás moc pěkné povídání.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, těší mne, že se vám to líbí:-)

0 0
možnosti

Dovolím si ten přepych, abych váš text nijak nekomentoval a zejména, abych ho nehodnotil. Jenom mu dávám karmu.

Horníčka mám rád hlavně v těch okamžicích, kdy si všímal bezvýznamných drobností a především v tom, jak si jich všímal. V tom byl naladěn na stejnou notu jako třeba Karel Čapek, František Nepil nebo Robert Fulghum. Takže nakonec přece jen díky za hezkou osobní připomínku.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji:-), ano do této společnosti bych ho též zařadil. Ke svému vztahu k Fulghumovi jsem se již vyznal, Čapka a Napila určitě v budoucnosti neopomenu.

1 0
možnosti

R^ Hezké. Mj. Mariánky inspirovaly (spirituálně) i Vladimíra Párala. Ta proměna byla vidět v pár knihách, bohužel musel bych googlit, nebo hledat doma v knihovně, název podobný jako Kniha lesů, vod a strání (to je ale asi SKN). Už jsem dlouho ze školy a je to dávno, co jsem to četl. Pana Horníčka jsem měl taky rád a navštívil jsem i jeho další inspirativní místo: Kytlici.

1 0
možnosti
Foto

ML jsou inspirativní a hlavně mi, čím jsem starší, přijde inspirativnější Horníček. Je to i pro mě takový zdroj "útěchy" pomocí docela prostých věcí, které nevytváří kontroverze, ale harmonii.

Kniha rozkoší, smíchu a radosti se jmenuje ta Páralova kniha.

Díky za komentář.:-)

1 0
možnosti