Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J86a98r63a 24R44a70n49k

19. 1. 2016 22:37

Krasny clanekR^ Bob Dylan je i jednim z mnoha trubaduru, pro ktere nachazim enerdii, jezdim na zdejsi hudebni festivaly a obcas se prihodiR^

0 0
možnosti
Foto

Díky. No, máte blíž....:-)

0 0
možnosti
Foto

Vzpomněl jsem si v této souvislosti na jednu knihu:

http://www.databazeknih.cz/knihy/vic-nez-jen-hlas-80330

Kdysi za mého mládí mně otevřela daleko širší nádherné prožitky z nehynoucích písní/básní těchto autorů a interpretů.

Až se tajil a dodnes tají dech. R^

1 0
možnosti
Foto

Znám tu knihu a je to opravdu excelentní výběr.R^

1 0
možnosti
JT

Smekám před Vaším básnickým střevem, a děkuji za připomínku jak Dylana tak Křesťana, spojil jsem si to až dnes díky Vám a Vašim odkazům. Samozřejmě karmaR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, taková slova moc potěší.

0 0
možnosti
RE

Zajímavé, jak na nás v mládí silně působily písně, přestože jsme nerozuměli textu. Hlavně právě Dylan a třeba Pink Floyd, ale i některé písně nestorů americké country. Některé jsem zvukově naposlouchal z rádia či desky a hrál je po hospodách. Když jsem pak slyšel přesný překlad, mnohdy jsem se úplně otřásl. Vám karmaR^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji.:-)Myslím, že Dylan je hodně specifický. Hodně jeho textů by v podstatě hudbu nepotřebovalo. Jsou to básně se vším všudy. To, že je dokázal ještě zhudebnit ( nevěřím, že by to mohlo být obráceně) je už záležitost jeho geniality.

2 0
možnosti