Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A co Jarmilka? Zkusil jste zapátrat po jejím osudu a současné situaci? Příběh je to dobrý. Možná by nebylo od věci ho zpracovat víc povídkově a vybrousit. Přímo to vidím, protože se mýlíte v tom, že to má s Hrabalem společnou jen první část názvu. Ta atmosféra v tom je, jen ji z toho řádně vyloupnout.

0 0
možnosti
Foto

Děkuj za komentář i. Máte určitě pravdu. Je to taková několika replikami potažená kostra. Mám v šuplíku řadu všelijakých příběhů ze svého poměrně pestrého života a je docela lákavé, jak píšete, pokusit se je vybrušovat a vyloupávat.:-)

0 0
možnosti

Moje velmi slušná maminka nepoužívala hrubá slova, ale po přečtení tohoto dramatu by pronesla "láska je sviňa".V

0 0
možnosti

R^ těch cukrovarů padlo víc, že. Hezký příběh. Když jsem naopak já do tohoto kraje přišel, všude čepovali jen Podkováň (tak se omlouvám, že jsem objevil chybičku). No nic, nevím, zda pivovar ještě funguje, nebo ho stihl osud některých cukrovarů, asi se tam na jaře na kole vypravím, abych to zkontroloval. Ovšem příběh vdavek chtivé laborantky stál za přečtení:-)

0 0
možnosti

..jj...cukrovar v čejetičkách...kd eje mu konec....místo toho je tam už dosti jakási obludná moderní hala

0 0
možnosti
Foto

...ano, je to taková nostalgická vzpomínka a i ta je z doby, kdy tam ta moderní hala nebyla.

0 0
možnosti