Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jiří to se povedlo R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Pavle.:-)

1 0
možnosti
Foto

Dobré. Také jedna stran tehdejšího života a dnešní reality.

2 0
možnosti

Autore, kdybyste rozvracel režim, tak byste podepsal chartu a nikdy vás nevzali na gympl, kde jste musel dělat nástněnky oslavujících režim. Takovžých hrdinů jako vás už bylo.

0 1
možnosti
Foto

Jak jste si mohl přečíst, byla moje protistátní činnost jen kamufláž.

Jakub Knechta , říkáte, no dobře...:-)

5 0
možnosti

Co to má být? I ironické články mají být pochopitelné pro duševně slabší čtenáře, jakým zřejmě jsem já.

0 0
možnosti
Foto

...píšu si...Franti.....

4 0
možnosti

R^;-D, nějaký Strouhal alias "dešťovka" agentem humoru, díky za dopolední smích.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak je to správné, dobře děláte...:-)

1 0
možnosti
Foto

R^;-D

P.S.: já slyšel vo ńákým Strouhalovy, říkali mu Turny. Byl sem upozorněnej, že si na něj mám dávat bacha;-)

0 0
možnosti
Foto

To v každém případku!:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS