Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Úplná kosymfonie :-)!

0 0
možnosti
Foto

To je jenom první věta...:-)

0 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás Jiří, je vidět, že jsem Vás pořádně nelustroval, protože jste mě velmi překvapil. Vždyť to kosí povídání je 1000x lepší než všechny ty politiky. Jiří, já vím, že dát karmu není nic velkýho, ale můžu alespoň tu.R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Pavle. :-)V zásadě jsem si blog založil za tímto účelem. Politika mě spíše provokuje, než baví a není to moje forma seberealizace, ale jen "občanské angažovanosti". Pomalu mě to ale opouští, už se budu i zde více věnovat poezii, beletrii či esejím, a co se politiky týče budu pilovat asi jenom satiru a občas uveřejňovat obecně informativní články prvotně určené pro nejmladší dceru. Politické diskuse mě okrádají o čas i energii. Ještě jednou děkuji za projevené sympatie a přeji hezký den:-)

1 0
možnosti

Přišel jsem pozdě a tak už není co dodat, snad jen počteníčko, potěšeníčko :-). Někdy mi zkrátka "utečete" a tak pak čtu dva až tři blogy najednou, R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, pravidelnému čtenáři je již předem "vše odpouštěno".:-)

0 0
možnosti

Děkuji krásný příspěvek člověka, který má nejen otevřené oči, ale i duši. Děkuji.

0 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo, a to doslova a do písmene.:-)

0 0
možnosti

Jiří, tedy objevila jsem ten blog díky "zaujalo nás", a mám z něj velkou radost. Čiší z toho Vaše láska k přírodě. A ty básničky a písničky jsou v dnešní době pohlazením po duši. Víte proč mám ráda kosy? Jsou snad z celé ptačí říše nejvíc aktivní. Ráno už budí krásným zpěvem. A večer chodí spát poslední. Jako bonus je jejich zpěv po dešti!:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuj Vám, Marie, za moc milý komentář:-)

1 0
možnosti

Netušil jsem, že jste tak zaměřený na kosy. Včera jsem dva pozoroval, jak se přímo rvali. Šli do sebe fest a dlouho. A za nimi stál po celou dobu jejich souboje nehybně třetí kos. Myslíte, že jim to soudcoval?

"Chtěl jsem vidět z blízka / jeho kosí frak. / Kos si ale pískal, / dopískal a pak / uletěl mi z očí / a já zůstal sám, / země se prý točí, /co však z toho mám? / Chybí mi ta kosí / píseň veselá, / která docela / tiše dozněla. Vzpomínáte? ;-)

0 0
možnosti
Foto

...já jsem každou chvíli na něco zaměřený:-) ...myslím, že nesoudcoval, ale chystal se vyzvat vítěze. Kosáci mají hodně zajímavé rituály, a také jsou neuvěřitelně agresivní mezi sebou i na jiné ptáky. Právě kosy si představuji v té Bradburyho povídce

Ta básnička mi přijde povědomá, ale nevzpomínám. Nechám se podat...:-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkné ptačí rýmování R^;-)

0 0
možnosti
Foto

Kosí poezie - hezká. R^ Postřehy z lesa se taky hodí - les máme prakticky nad vesnicí a rád tam courám s foťákem taky v každém ročním období. http://huspek.blog.idnes.cz/c/495480/ani-zima-ani-predjari-co-tedy.html

Kosáci letos náš dvůr přiliš nenavštěvovali, jiné léta měli nachystaná jablka, letošní zima byla taková nanicovatá a tak poletovali asi jinde.

0 0
možnosti
Foto

Je to tak, zima byla zvláštní a asi je to už trvalý trend. Letos jsem potkával v únoru třeba i ježky, kteří by měli mít v té době "půlnoc".

Děkuji za komentář.:-)

0 0
možnosti

Nádherné. Také jsou to moji miláčci. Nechávám jim jablka na stromech a všelijak podstrojuji. Básničky jsem dětem psala kdysi také, ale tak pěkné rozhodně nebyly...R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. :-)Už bych měl začít s nějakou "reedicí" pro vnoučata.

1 0
možnosti

D86a82v93i22d 55V81l68k

10. 3. 2016 15:52

Hezký. Já měl taky na dvorku kosy, ale děti pak přitáhli domů kocoura. A ten je začal drsně lovit. Několikrát jsem mu vyrval kosíka z pracek. Pak toho vrahouna srazilo auto. Dítka brečela, já a kosové nikoliv. A teď máme zase dvorek společný.Vám Karma za hezký blogR^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. :-) Naši kosi si zvykli na psa do té míry, že mu žrali v jeho přítomnosti z misky. Toulaví kocouři jim tím pádem nehrozili. Jinak byli drsní a nesnášenliví až hanba. Zahnali ze svého revíru sojky, straky, o holubech ani nemluvě.

1 0
možnosti