Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tohle se povedlo R^ Trocha humoru v této problematice nikdy neuškodí.

1 0
možnosti
Foto

Humor neuškodí nikdy. Děkuji.:-)

0 0
možnosti

Autor o sobe pise, ze je cestovatel mezi basnemi a prozou. Nobelovu cenu za literaturu asi nedostane.

0 0
možnosti
Foto

To je pro mě deprimující informace...tolik jsem se na ni těšil:-)

...a vy jste se asi těšil na polapené emigranty, že ano, a já vás takhle zklamal. Tak si z toho nic nedělejte, mnozí kolegové to už určitě napravili:-)

4 0
možnosti

R^teda za tohle si čestné místo na nástěnce zasloužíte! Pozitivně předpokládám, že i adminům je smysl pro humor vlastní, v horším případě Vám naletěli a nepochopili. Bylo to naprosto perfektní, napětí jako ve slušné detektivce, dokud jsem neprohlédl a neodhalil Vás, no a pak už pracovala jen má bránice;-D

1 0
možnosti
Foto

Děkuji:-) Moc mě těší a hřeje, když je patrné, že článek pár lidí (v tomto případě) pobavil. Ještě jednou - díky:-)

0 0
možnosti

Vskutku, pozitivní a povzbudivé.R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, i pro mne byla původní zpráva velmi příjemná, z podstaty věci i z přístupu lidí.

1 0
možnosti

D69a85v93i98d 87V85l52k

14. 3. 2016 10:44

Krásný Balanc Jiří:-):-):-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS