Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Gábina je prostě skvělá, svá, zapamatovatelná, baví ji to a dělá radost sobě i nám. Směje se, žije, nebere (sebe i sport) tak vážně a jde ji to, není takový ten svalnatý robot. Mám takové lidi rád nejen ve sportu. Připadá mi, že objevujeme v malých (penězi tak nezkažených) sportech velká srdce:-)

0 0
možnosti
Foto

Na mě působí také pozitivně, sympaticky a "normálně" a jak naznačuji v těch to hospodských improvizacích, je tam pro mnohé ještě určitá přidaná hodnota :-)

1 0
možnosti

P84a25v58e43l 68K28u86l33a

20. 3. 2016 8:26

Vy ji také milujete ?:-);-)

0 0
možnosti
Foto

Nejsem moc velký znalec lyžování, tak si z toho beru, co jsem schopen pojmout a jsem s tím spokojen. :-) Inspirací zvláště prvního dílu této říkanky bylo nadšení některých hospodských televizních fanoušků, které hraničilo se satyriázou.:-)

0 0
možnosti

R^R^R^:-) Jasně, je co slavit! Pa-rá-da!!!!! Gábina je skvělá, a naše!R^

2 0
možnosti
Foto

super bomba zážitek [>-]

2 0
možnosti