Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zase jsem to málem minula. Takový hezký blog. J.Werich i mě provázel dětstvím. Vzpomínám na dobu, kdy se ještě tolik nesledovala televize, a poslouchal se gramofon. A jedna z nejoblíbenějších desek byla s Werichem a Voskovcem - Být či nebýt, a na druhé straně Račte si řát...taky jsem to uměla nazpaměť. A píseň o Golémovi.

Moc fajn blog, Jiří!R^

0 0
možnosti
Foto

Mám to úplně stejně, místo televize mě provázaly desky a knížky

Děkuji, Marie. :-)

1 0
možnosti

R^ Asi nemusím zdůrazňovat, že se mi to taky líbilo.

0 0
možnosti
Foto

Jirko, dovolím si být výjimečně osobní, ale díky za tento text. Líbí se mi.R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, to mě Pavle velmi těší.:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS