Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma. Za Vas zaber. Citil jsem ten konec v rymu jako dzban - nebyt sam. Trochu jako pokracovani v sounalezitosti s peknym. Asi blbnu.

0 0
možnosti

Safriš, tady je zase v diskusi narváno!8-o No, snad se sem nějak nacpu!:-P

Našla jsem ten blog dnes na iDnesu, protože jinak chodím jen přes přehled.

A mohla jsem si vsadit - když jsem viděla 1 příspěvek, bylo mi to jasné - Jaroslav.

Píši to proto, že se k němu připojím - Jiří, já jsem též v úžasu tvým širokým záběrem! A ptám se po právu - co jsem dlužna? Krásná lekce. Díky!VR^

(nečetla jsem včera něco o čtenosti blogů......?:-))

0 0
možnosti
Foto

:-) Parafráze na staroíránskou poezii nemá asi ambici na umístění v hitparádách, ale to nevadí. Pokud to potěšilo stovku lidí a dva, na jejichž mínění mi záleží, to ocenili, není to málo. Děkuji, Marie. :-)

1 0
možnosti
JK

Vy mě překvapujete stále víc. Pěkné a zase pěkné. R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. :-)Napadlo mě před časem naordinovat si občas trochu jiný přístup k poezii - vžít se do kůže autorů různých forem a různých dob. Je to zábavné a také se versologicky dovzdělávám.

0 0
možnosti