Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sopa de lima kancléřky Merkelové? To by nezabralo. Kancléřka je moc neutrální a korektní slovo. A přitom máme tolik krásných šťavnatých nadávek či urážek na "k". Zamyslete se nad tím. Kuřecí vývar s masem a citrónem může být fajn, stejně jako toulat se po Yukatánu. Jen ty papričky bych nestrávil. Kdysi jsem dokázal sníst jen tak skleničku nakládaných feferonek, ale teď už nějak netoužím po ostrých jídlech.

Muselo tam být pěkně. ;-):-)

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, na nějakou korektnost je třeba zapomenout. :-)

Jsem docela patriot, ale Yucatán je jedno z mála míst, kde bych si dokázal představit, že bych žil.

Chilli není podmínkou, zkuste odlehčenou variantu, je to opravdu chutné.:-)

0 0
možnosti

Jo, jo jóóó! To je, Jiří, vskutku parádní blog!!!R^ Už kolikátý?! Vlastně od tebe ani jiné neznám. Moc bezva vyprávění. Místo na zemi mě blízké - Mayové, kde všude byli..... Poutavé, zábavné, poučné - zkrátka, nic nechybí:-) Kolika témat se ještě dočkáme? Předpokládám, že ještě jich máš v zásobě dost:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji a moc mě těší, že se ti tento blog líbí.:-) Popravdě, myslel jsem si, že oslovím více čtenářů a přemýšlím, kde se stala nějaká chyba. Z tvé reakce to asi nezjistím:-). Možná o tom přemýšlím zbytečně, už jsem si dříve všiml, že blogy, které názvem a perexem evokují exotický cestopis jsou nějaké neoblíbené. Asi jsem měl dát zvolit název "Sopa de lima kancléřky Merkelové:-)

1 0
možnosti

R^Povedl se jak název, tak vyprávění. Řekl bych, že do těch pocitů "pravé mexické pálivosti" se vcítit asi nelze. Myslím, že po tomhle tréninku byste uspěl minimálně v Evropském šampionátu pojídání pálivých papriček, pokud se nějaká taková soutěž koná. Hezký blog:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky. mám pálivé rád, ale už několikrát mě v krajích , kde mají poněkud jinou míru, mě řádně vyškolili.:-)

0 0
možnosti