Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Pěkně ztvárněný zajímavý nápad. :-) Co když to ale někdo vezme tak, že je nemístné se přirovnávat k Ježíši? Co potom? ;-) Je ovšem pravda, že lidé, kteří by připadali v úvahu pro takový postoj, na blogy s poezií moc nechodí.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. :-)A víte, že mě to, když jsem psal o tom, že to bude něco nekonfliktního, také napadlo?:-) Někdo by to mohl brát jako znesvěcení osoby Krista i kalvárie. Tato skutečnost jasně ukazuje, že autor může "být štvané zvíře", ať napíše, co napíše. A dobře mu tak, nemá si začínat...:-).

0 0
možnosti
VF

Po takovém psaní se mně a dalším zdejším kamarádům stýskalo, když jste se odmlčel a kochal jste se krásou Dolomit.:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, to mě moc těší. :-) Budue se zde teď určitě častěji projevovat moje lyričtější alter ego.:-)

1 0
možnosti

Vidíš Turnere, že když chceš, tak tu provokaci utlumíš!:-))))))))

Je to moc hezké, až na tu..... KDEJAKOU Marii......Takže zase provokace!:-))))))))))))

2 0
možnosti
Foto

...no jo, jenomže to já chci málokdy...:-) a když, tak se najde nějaká Marie a jsem zase za provokatéra. To už je takový uděl, to už lepší nebude...:-)

2 0
možnosti
Foto

Dal jsem Vám karmu Jiří. Do blogu. A Vám děkuji.

1 0
možnosti
Foto

Pěkně, tak tohle snad nikoho nenamíchne;-)pěknou neděli i Vám. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, také pěkná den,přeji

0 0
možnosti
Foto

P.S.: zrovna jsem vložil panu Kvapilovi do disk ́. jeden příspěvek, kde se zmińuji jedno dílo. Docela jste mně do toho i do něho svými verši zapadlR^

0 0
možnosti