Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

R^ poučné, broučky jsem měl vždycky rád, díky:-)

0 0
možnosti
Foto

Broučci jsou fajn, díky.:-)

0 0
možnosti
JR
JK

Díky. Neznal jsem toho brouka ani účinky jeho jedu, takže jsem si početl. Jak jsem ale dočítal předposlední odstavec vašeho textu, říkal jsem si, že nás tedy pěkně strašíte. Asi vás něco podobného napadlo také, takže jste v posledním odstavci obavy poněkud rozptýlil. ;-) Co to udělá, když se člověku dostane do oka nějaký jed, jsem poznal osobně. Jednou jsem si takhle protřel oko, aniž bych si uvědomil, že jsem před tím odstraňoval několik výhonků z pryšce a na ruku jsem měl tudíž potřísněnou jeho mlékem. Bylo to pak příšerné, co mi to v tom oku dělalo.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. :-)Svět kolem nás je plný jedů a drog, přesto bych ale řekl, že Příroda je bez lidského přičinění v porovnáni s civilizací v zásadě velmi bezpečná, což platí zvláště pro naši zeměpisnou šířku. Problém s rostlinami nastane jen v důsledku neopatrnosti, jak sám popisujete, a opravdu nebezpeční živočichové jsou ti nejmenší , kteří vlastně ani živočichy nejsou.- tedy viry a bakterie

2 0
možnosti
Foto

Já jsem je vždy přivezl z dovolené. Na kapotě.;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Velice „zajímavě“ a především poutavě zachází s puchýřníkem Roald Dahl ve svém románu „Můj strýček Oswald“. Škoda, že končí léto, je to takové typické letní čtení.

Váš blog, pane Turner, je také velice poutavý, byť ne tak lechtivý :-)

Karma.

1 0
možnosti

Jiří, to je přímo odborná přednáška!

Velmi zajímavé informace.

Palec nahoru!

2 0
možnosti
DT

Zajímavé. R^ Díky. R^

0 0
možnosti
ZH

ZajímavéR^

Jen chci dodat, že ten případ se slepicí mám někde v počítači jako audiopovídku se Shelockem Holmesem, autorem ovšem neni A. C. Doyle. :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji.:-) Autentičnost té příhody nedovedu ověřit. Zmínění biologové jsou zcela důvěryhodní, ale ověřit nemohu to, jestli příhodu publikovali oni. Na každý pád v historii kriminalistiky tento brouček oprávněně figuruje a i požití "infikovaného" predátora má vědecké opodstatnění

0 0
možnosti