Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jiří, no budu zase chválit! :-))))))

Moc pěkně se ti to povedlo.

Jen dvě "technické" - jak to slyším:

...stále víc a víc (to jedno -a- je navíc, si myslím)

...by nebyl bych (namísto aby)

Ale to nemusí být dobře, že, autore?:-)))

0 0
možnosti
Foto

Děkuji a jsem rád, jak pozorně čteš.:-) To "a" bylo pochopitelně můj překlep,to druhé tak má být, přestože to je trochu kostrbaté ( říkáme normálně "já abych takovým nebyl", ale to tam rýmově ani rytmicky nesedí. :-)

1 0
možnosti

Moc hezké. Hlavně se vám podařilo protáhnout atmosféru, kterou básni vtiskl Li-Po, celou svou glosou. :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji:-) takové hodnocení mě velmi těší.:-)

0 0
možnosti

Je vidět, že jste člověk se širokým rozhledem.Nicméně :

Já, když se probouzím v hospodě za noci,

Hledám nit, co mi snad dokáže pomoci,

Kde to jsem, a proč hlava tak třeští,

Žaludek pohromu brzkou mi věští,

Doufám, že než přijde Slunce východ,

Nesejdu z cesty a objevím záchod.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS