Diskuse

Muslimáci

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J41a93r24a 33R59a77n23k

2. 10. 2016 0:38

Stejne dobry, doufam, ze se pan Kulhavy nachytal;-)R^

1 1
možnosti
Foto

Spíše než někoho nachytat, jsem si chtěl ověřit pro mě poněkud smutný předpoklad, že o předchozí "moudrosti" projeví zájem necelé dvě stovky čtenářů a o "masakr v Calais" přes dva tisíce. Na druhou stranu mi přijde pozitivní, že výše karmy ukazuje, že alespoň část čtenářů má smysl pro recesi. :-)

1 0
možnosti

Slimák žere čočovičku, / muslimák ten zase vičku, / no a potom muslimáka / chuť na zákusek zláká, / aby byla bžunda ňáká, /po vičce si dá slimáka. ;-)

Teď jste se dostal až k haiku, což mě těší.

1 0
možnosti
Foto

Hezký nápad R^ jen ten prostřední verš mi trochu rytmicky nesedí. Mému uchu by spíš ladilo "to sežrali mu slimáci". Ale to je čistě můj subjektivní dojem :-)

2 0
možnosti

...bych se i přidala.

1 0
možnosti

No, a je to venku!:-))

Palčák na to!

1 0
možnosti
Foto

Musím trochu dohnat tu karmu a čtenost. Je vidět, že když se chce, tak to jde.

Za chvilku dostihnu i pana Kavku:-)

Díky, Marie:-)

2 0
možnosti