Diskuse

Haibun

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A co takhle k postřehu či poznámce a haiku přidat fotku? To by šlo, myslím si. Byl by to haibun nové doby. ;-)

0 0
možnosti
Foto

J57i67ř28í 90T69u25r72n38e34r

24. 10. 2016 15:55

Docela jsem o této formě přemýšlel, ona by vlastně nemusela být až tak archaická. Tak jak navrhujete, haiku na pozadí fotky a nějaké to uvedení do tématu... Aby se to "chytlo" , chtělo by to asi jiný název, "haibun" nezní českému uchu asi moc poeticky.:-) Ale asi to bude na někom jiném:-), já se i s haiku dost těžko srovnávám, což poznáte záhy, protože v Básnické abecedě haiku následuje.:-)

1 0
možnosti

Jirko, je to sice obohacující, nicméně budu upřímná. Můj vztah k haibunu je možno přirovnat k sushi:-) Nic proti němu nemám, pokud mi ho někdo neservíruje:-D

Ale za článek ti patří palec nahoru!

0 0
možnosti
Foto

Já tedy sushi miluji, ale ani haiku, tím páden ani haibun nejsou mým šálkem čaje. Ale je to na "H" a abeceda se kvůli tomu nezmění. Je to spíše zajímavost a zajímavé je i pro mě to tvořit.:-)

Děkuji, Marie

0 0
možnosti

Rád jsem se zase poučil, nicméně celkový dojem kazí, že text (uvedený v perexu) Vám vstoupil ještě do textu článku (ke konci) do nedokončené věty a čtenáře tak mate. Ale může to také být prozíravý záměr autora, aby zjistil, kdo došel až sem a musel se ozvat:-)

0 0
možnosti
Foto

J11i54ř83í 59T82u76r52n34e86r

21. 10. 2016 21:54

Děkuji a omlouvám se, to je tak, když si nepřečtu pozorně, jak jsem text zkopíroval.:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS