Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

MJ

Jestli mně něco vadí, tak je to kromě jiného také to, že stáhneme ocas kvůli kšeftu... A tibetská doga je úžasný pes. VámR^

2 1
možnosti
Foto

Přesně to mi vadí také. :-)A jelikož mi tibetská doga imponuje, ale nevlastním žádný buddhistický klášter, tak jsem propadal hovawartům, kteří, když se jako tibetské dogy vedou, tak se jim začnou podobat i povahově. Jinak děkuji:-)

1 0
možnosti
LK

A vyvěšujete Tibetskou vlajku i v období od 31.3. do 23.9. ?

1 0
možnosti
TP

T29o18m30á33š 85P30í89c17l

10. 3. 2017 12:45

O Tibetu jsem četl už mnoho textů, jak to tenkrát bylo, ale musím říci, že vaše vysvětlení je sice stručné, ale zato bezkonkurenčně nejkreativnější, nejvynalézavější a přináší vskutku originální pohled. Jen nevím, jestli by v tom nějaký Tibeťan příběh svého kmene poznal... ;-D

4 0
možnosti
Foto

Příběh svého kmene?:-) To jste asi četl něco jiného. Tibeťané nejsou kmen, ale národ a já jsem zde žádný příběh tohoto národa (tím spíše ne kmene) nevyprávěl. Na čtrnácti řádcích jsem několika větami připomněl události z let 1950 - 1959 čerpaných ze zcela neutrálního akademického zdroje..

Když už jste se obtěžoval invektivami, bylo by slušné uvést, co z toho, co jsem napsal vám přijde špatně a na základě čeho tak soudíte.

0 1
možnosti
Foto

Mnoho povyku pro nic.

2 6
možnosti
Foto

Ale pane Formánku, tak snad trochu nějakou úroveň, ne?

Jaký povyk a jaké nic?

3 0
možnosti
ZJ

Nikdo v Evropě přesně neví co tam bylo a jak to bylo, každý vykládá historii po svém. Proto jsem proti vyvěšování vlajek a když to dělají pražští kavárenští to jsem na pozoru obzvlášť.

3 2
možnosti
Foto

Nezlobte se, pane Jindro, ale to je takový oblíbený žvást lidí, kteří čtou a poslouchají něco, co slyšet a číst nechtějí. Nehodí se jim to do krámu. Říkají : "bůh ví jak to bylo". Ale ono to bylo, ta brutální genocida v Tibetu proběhla.

Jsou světci, dokumenty i filmový materiál. To není žádná chýra a nikdo z toho chýru neudělá, i kdyby chtěl.

Zastat se někoho na kom je činěno bezpráví, je podle mého názoru správné a je jedno, jestli to dělá "pražský kavárník" (přesněji vinárník jako jsem já), nebo dělník ze samoty na druhé straně republiky.

Nemusíte si věšet tibetskou vlajku z okna, úplně stačí, když si ji rozvinete v prostoru mezi ušima.:-)

2 1
možnosti
Foto

J64a54k40u87b 68R93o44t98h

10. 3. 2017 11:07

Karma, pane kolego, i když zrovna nejsem nějakým vyvěšovačem. A hlavně díky za připomenutí událostí z let 50, 56 a 59. R^

2 2
možnosti
Foto

Děkuji, ani já ne. Ono úplně stačí si tu vlajku imaginárně vyvěsit ve vlastní mysli. :-)

1 0
možnosti