Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

On vychází taký pěkný brak, který si zaslouží být nečten. Myslím ale, že to není tak zlé. Koneckonců - jistě jdete znovu na koncert skladatele či skupiny, kterou máte rád a která Vám sedí. Opakovaně jdete do divadla na hru, kterou jste už viděl. Takže . každý má své oblíbené autory, kteří mu sednou a s nimiž je na stejné vlně. To ještě nemá výpovědní hodnotu o čtenáři a autorovi, ale plní to onen základní účel.

Spíše je mi líto, že z čisté neznalosti mohu minout spisovatele, který je skvělý a já to nevím.

Jinak karma za zajímavý blog.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, je to velmi široké téma s množstvím různých pohledů, a pokud tento blog podnítí nějaké zamyšlení, je to přesně to, co jsem chtěl.:-)

1 0
možnosti
Foto

Přemýšlím Jiří - díky tvému článku, kolik jsem asi přečetl za život knih, a které z nich si pamatuji - jak název, autora a taky děj;-) ... no, popravdě, je to celkem bída, a to jsem byl v mládí fakt čtenář. Navíc mne napadlo, jak zvláštním způsobem, se k nám určitá díla dostávají, je to inspirativní téma na blog, si myslím. KarmaR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji , Karle:-)

0 0
možnosti