Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ten titulek je zavádějící. Buďto ctěný autor zná pachatele tak ať koná podle zákona nebo nezná, tak ať volí vhodný titul. Sice nejsem z jižní Moravy, ale pokud by napsal barbaři dotáhli na jižní Moravu také by se to někomu nelíbilo. Jinak nepochybuji o tom, že tento čin mohl udělat pouze barbar.

1 0
možnosti

Přistihla jsem se, že jsem tak trochu vztahovačná.

Moje milovaná jižní Morava kontra oblíbený pan Jiří Turner.

Je to 51:49, ale to přejde. Bude to zas 100:100.:-);-)

0 0
možnosti
Foto

:-):-) Absolutně v tom není žádná zášť vůči Moravanům a jižní Moravě už vůbec ne. Kdyby se to odehrálo v Českém ráji, kde se cítím doma, napsal bych klidně "Barbaři z Českého ráje". Asi mě zaujal jen oslí můstek s těmi Mongoly, Turky a Huny. :-) Být 100:100 s jižní Moravou je pro mě pocta.

1 0
možnosti
Foto

Napadlo mě dodatečně taky, že se třeba ozve někdo, že tím pachatelem mohl být třeba turista z Prahy. Nicméně absolutně v tom není žádní zášť vůči Moravanům a jižní Moravě už vůbec ne. Kdyby se to odehrálo v Českém ráji, kde se cítím doma, napsal bych klidně "Barbaři z Českého ráje". Asi mě zaujal jen oslí můstek s těmi Mongoly, Turky a Hůny. :-)

0 0
možnosti

"Barbaři" jsou všude a nedá se uvěřit, že bylo myšleno jinak. U Moravanů se mi líbí, že neberou takové a podobné řeči vážně, maximálně si vymění pohledy a myslí si své - mají navrch a to asi štve. Třeba takovým Slovákům říci, že nejsou národ, nebo Maďarům, že přitáhli z Mongolska a s Finskem je pojí historicky tolerovaný omyl, či Rumunovi, že je cikán, jako že není, riskujete bolestivý konflikt. O Češích také neuvažujeme, že jsou odněkud z Donbasu, maximálně, že jsou někteří z nich chorobně rusofilní a to je vše. Jsem toho názoru, že kdo si chce rýpnut, využije k tomu i perex, v tomto případě neodrážející obsah blogu (nechci psát že lživý), aby se dalo vyniknout jemu a zbytek už je jen kamufláží, i když smrtelná agonie zvířat ze zákeřného způsobu je strašná a neodpustitelná a stejně je neodpustitelný vztek koncentrující se do obyvatel Moravy. Jakási soudružka z ćinoherníhu klubu měla podobný problém s cestujícím z vlaku - vydedukovala, že když jede z Brna, je z Moravy...ale podle neodhaleného přízvuku se spíš do té Prahy vracel ;-D PS aby bylo jasno, nejsem ani z Moravy, ani z CZ! ;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS