Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Že jste kritický k Zemanovi beru, ale přijde mi přízemní navážet se do jeho voličů (jen pro pořádek, já jím zatim nikdy nebyl). Pravda a láska, ale jen.ta naše :).

2 0
možnosti
Foto

Byl to záměr, níže si to můžete v diskusi přečíst. Zeman se tímto způsobem chová ke svým oponentům a k lidem jiného názoru a postoje. Zajímala mě reakce Zemanových příznivců, když je někdo bude prezentovat jako blbečky a ještě satirickou říkankou namísto bonmotů. Jinak lidi na zemanovce a antizemanovce opravdu nedělím.:-)

0 0
možnosti

Mlhoš je rozhodně komická postava, ale mám pocit, že přílišnou kritikou zbytečně zvyšujeme jeho význam.

Popravdě já bych se na něj snad už vyprdnul.

0 0
možnosti
Foto

Taky mě to napadlo, ale přikláním se k tomu, že ty věci co dělá je třeba zveřejňovat a komentovat. Řekl bych, bohužel. Protože kromě Zemanových skalních příznivců a lidí, kterým je jasné, že takového prezidenta nechtějí, je nějaká část národa, bůhví jak velká, která to potřebuje jaksi polopaticky podat. V generaci mých dětí je Zeman úplně "out", a to i pro ty troubery, kteří jsou úplně mimo jakoukoli společenskou informovanost, Zeman se nenosí, není "in", kdo ho volí je "trapák". Vytváření atmosféry, že Zeman je zosobněním něčeho špatného mi přijde správné, protože je pro mě zosobněním něčeho špatného, a to nejen v politice (v té vlastně nejméně).

0 0
možnosti

M. Zeman, to jsou noviny 'Blesk' vydavany na Prazskem hradu. No neprecti si je. Mozna bulvar, kazdopadne bez skrupuli pisici o tom, co se v LEpsich kruzich PRIHODILO.

1 1
možnosti

Jak vidno, nebyt jednim z deseti milionu musi byt povznasejici. A navic delegovane 'versovankou'. Ovsem na dotvoreni obrazu pocitu versotepce k tepanemu objektu tam chybi vers o chlebu se sadlem a cibuli podavanem na drevenem prkenku.

2 2
možnosti
Foto

Surrealismus v křišťálové podobě, nikdo to nechápe, ale zní to úžasně. To byste měl někde vytesat, toho je pro blog škoda:-)

2 0
možnosti
Foto

;-D Poema na Golema? Ten dělá to a ten zas tohle. Chápání bývá často ohlé. Ohol sa. Ti;-) Rozluka od stolu i lože. Ergo, čtyři měsíce před ,,porodem". Inu, oznámit demisi i rozluku, když jedno i druhé bylo, tedy skoro, v rozpuku;-)

0 1
možnosti

Opravdu, příznivci - nepříznivci hradu - Dochází to už daleko ! Ještě čekám, kdy např. zahřmí hlas ředitele školy - Vyzývám tímto učitele, aby dohlédli na odpojení veškerých rádií - televizí - pojítek ... Bude mluvit Prezident České rřepubliky ! ... Dítě přijde domů - Otče, jsi svině ! ... ??? Neurážej se, jsi přece , premiér naší rodiny ... :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za optání, je mi skvěle už 51 let. :-)

3 0
možnosti

Co je důležitější, forma nebo obsah?

Takový Mengele svého "pacienta" slušně pozdravil, vybraně s ním případně pohovořil, ...... a zlikvidoval.

Mengele uměl hezký mluvit, měl rád vážnou hudbu ....

Zeman pouze vyjádřil drsně svůj názor. Ale je mi jasné co "utlocitným a šlechetným" příznivcům humanitàrního bombardéra konvenuje.

Faleš a podlost.

4 5
možnosti

Ano, hradní faleš a podlost. Jak by bylo krásné, kdyby Miloš sdělil - Dožrali jste mne, protože jste mou osobu zradili u prvních voleb ! Nicméně,nejsem falešný a podlý, chápu i druhou stranu mince demokracie a výsledku voleb ! Porážku jsem překous, nepiklím , žádné zrádce nepřijímám, reprezentuji svou funkci a normálně při tom stárnu ... Do dalších voleb půjdu - nepůjdu, nemoci zde ... Jsem normální člověk ... :-)

1 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS