Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J55a74n 29K48o16z71á87k

31. 8. 2017 0:15

Na blogu nepublikují samí amatéři, kromě vás. Neuznaváte nazory jiného. Nesouhlasné reakce smažete a argumentační síla vašich blogů je primitivní.

0 1
možnosti
Foto

H94a92n83a 94V28l97k93o79v62á

30. 8. 2017 21:07

:-)Patřím k místní "správnou partou" (co se mají na FB s adminy a tak....) protivným diskutérům. Velmi často předkládám fakta a fakta vyžaduji i od "odborníků na neziskovky", popřípadě poukážu na pokrytectví bodrých moravských chlapíků....

Diskutuji povětšinou k věci a kdysi jsem zde měla blog.

V blogerské válce (v osobní záležitosti) tří zdejších blogerů mi byl jako nováčkovi zablokován diskusní účet a na to jsem svůj blog zrušila.

Po obměně administrátorů mi bylo jednou ze zmíněných blogerů doporučeno požádat o obnovení diskusního účtu. Ten mi byl obnoven.

Nikoli ovšem blog pár týdnů nato.

Nejsme si všichni rovni, pane Turnere a věřte, že kdybych si nedopisovala se šéfredaktorkou, neměla bych ani diskusní účet.

Pro člověka, který se živí prací a sem se jde odreagovat je to v zásadě nepodstatná věc, ale laskavě si nechte ty nesmysly, že diskutují ti, co nejsou schopni blogu.

Blogovat by totiž mohl i můj pes, kdyby ho pan Banga nechal...;-)

2 1
možnosti
Foto

R^:-)někteří diskutéři jsou opravdu zarputilí a místo aby se vyjadřovali k tématu blogu, jen si vylévají své fustrace -to co tu občas píšou by určitě do očí nikomu neřekli-neměli by odvahu-chce to klid;-D

4 0
možnosti

P79e80t18r 59S73k78á41c12e56l

30. 8. 2017 22:51

Souhlas a dal jsem karmu. Ale - z diskutujících lze vybrat jen ty, co diskutují o myšlenkách a skutcích. Ostatní zařadit podle úsloví: "Psi štěkají, ale karavana jde dál". Negativní a ničím nepodložené názory k Vašim myšlenkám, pane autore, nevěnujte žádný čas, žádnou energii. Již jsem na to přišel - pokud někdo s mým názorem nesouhlasí, nejprve se jeho optám, zda má vřelý zájem o učení. Pokud ano, budu diskutovat a předkládat argumenty dál. Pokud ne, odkáži jej na tohle:

"Kdo nedbá být vyučován, toho budeš marně vyučovati, dokud u něj neprobudíš vřelý zájem o učení"

> J.A.Komenský.

Nebo na tohle:

"Rozhodl jsem se, že nebudu zarputile lpět na svých názorech, nýbrž je opustím a přejdu k jiným, když mi někdo ukáže rozumné důvody, kterých bych se mohl chopit. Nemám totiž jiný cíl, než se přiblížit pravdě" » Antony van Leeuwenhock.

1 0
možnosti

Myslím si a je to jen můj názor,že vás k tomuto konkrétnímu článku vyprovokovala hlavně diskuze pod vaším článkem o Severní Koreji,kde se to jen odborníky hemžilo.

Bohužel co od vás nemůžu pochopit je fakt,že jste klidně ochotný obětovat civilní obyvatelstvo Severní Koreje, aby jste zachránil zbytek světa.

Podobným uvažováním bychom mohli obětovat civilní obyvatelstvo Turecka, jehož prezident se chováním od severokorejského tolik neliší.

1 0
možnosti
Foto

Řekl bych, že nejen diskuse k tomuto článku, ale impuls to byl. Když si ten článek pozorně přečtete, zjistíte, že "neplánuji" jaderný útok na Severní Koreu a nikoho obětovat nechci. Je to zcela hypotetická úvaha jak řešit stav(který patrně ještě nenastal), kdy režim nějakého státu bude ohrožovat miliony lidí. Může pak asi nastat situace, kdy životy oněch lidí budou vykoupeny životy občanů toho státu. Ve 2. světové válce zemřely miliony Němců, kteří asi válčit nechtěli, eventuálně vůbec neválčili. Šlo to jinak?

1 0
možnosti

Naprosto souhlasím. Nechápu nenávistné a nic neříkající komentáře, které většinou ani nejsou k věci, páč aktéři si pořádně nic nepřečtou, ale anonymně mají potřebu okamžitě reagovat. Při osobní diskusi by pravděpodobně takovou "odvahu" ztrapnit se neměli.

7 0
možnosti
Foto

Vzpomínáte na Vox populi TV NOVA? Kolik lidí se nebálo ztrapnit?

0 0
možnosti

Máte u mne už za ten titulek karmu. R^

Článek si teprve přečtu.:-)

1 0
možnosti

To je skutečně revoluční strategie. Nejprve souhlasit a potom zjišťovat, s čím vlastně souhlasím ;-D

7 0
možnosti

Jo, je tady pár všeumělů, kteří si v diskuzích troufnou snad úplně na všechno.

Universální diskutéři. Jak se jim v diskuzi podíváte na zoubek, není to žádná sláva.

Karma R^

4 0
možnosti
Foto

Od universal. diskutéra to skoro sedí;-D Pod jakým nikem blogujete, Váš blog jsem nikde na těchto s tránkách neobjevil. Ovšem nevylučuji

,,Terapeutickou" skupinu přátel na FB, koperující na těchto t.zv. diskuzích;-)

0 1
možnosti
Foto

Souhlasím, pan Turnere. Myslím, že vaše slova diskuse jen potvrzuje. R^

6 1
možnosti

D11a73v10i45d 49V78l27k

30. 8. 2017 14:00

R^ Je fakt, že kdybychom něco pravdu uměli, píšeme za prachy;-D;-D;-D

8 0
možnosti
Foto

Já za prachy psal a fotografoval. Jenda dvoustrana včetně fotek 1200,- Kč čistého, což ve druhé polovině 80 let byla slušná částka.

A dokonce jsem se počátkem roku 1990 hádal v Nizozemí s nějakým Slováky, kteří tam napadli jeden můj výraz (v poli), který jsem použil při přednášce a předtím v časopise (A field-replaceable unit (FRU) is a printed circuit board, part, or assembly that can be quickly and easily removed from a computer or other piece of electronic ...).

Dodnes nevím, jak bych to správněji česky napsal.

0 0
možnosti

V94á67c46l28a77v 27M96a36c93h

30. 8. 2017 13:13

"nesouhlas, rozdílnost názoru nebo jiné aspekty problematiky je třeba vyjádřit prezentací názorů opřených o nějakou argumentaci a vlastními zkušenostmi a úvahami" bych doplnil takto " pokud autor blogu patří k jedincům u kterých takové počínání má ještě nějaký smysl

právě toto začlenění je subjektivní, já jsem po přečtení několika desítek (uznávám zábavných) článků dospěl k názoru že to u Vás smysl nemá

1 0
možnosti