Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J64a16n14a 14M27a20j67o68v76á

12. 10. 2017 0:33

Tak trochu si nejsem jista...první, co mne napadlo, když jsem viděla, jak nemocně vypadá bylo, že se těch voleb snad ani nedožije.

4 1
možnosti
Foto

Vy mě nutíte, abych se začal dívat na Týden s prezidentem, když jsem jednou na počátku ho zhlédnul, tak byl Zeman v pohodě. Stejně tak jako na tom Parlamentním shromáždění Rady Evropy.

0 1
možnosti
Foto

Já osobně si myslím, že i kdyby byl Miloš Zeman zlatej svatej, nekouřil, neprovokoval, nepředváděl své kousky a podobně, tak situace bude přibližně stejná.

A sice, menšina obyvatelstva tohoto státu, přesvědčením tzv. "pravdoláskaři" prostě nesnesou, aby na Hradě byl někdo, kdo není z jejich názorové grupy.

To bylo jasně vidět, když prezidentoval Klaus, proti Zemanovi velmi důstojně se chovající gentleman. A přesto ho nenáviděli a ušili na něj tu boudu s perem.

1 1
možnosti

P82e26t20r 63S25k78á51l69a

11. 10. 2017 22:56

Tak to si myslíte dost blbě. Pokud by neprovokoval a nepředváděl své kousky, byl by mi zcela lhostejný. A domnívám se, že nejen mně. Klaus nikdy společnost nerozděloval tak, jak to dělá Zeman.

5 2
možnosti
Foto

Na show typu "Souboj Drahoše s Horáčkem" nikdy nepřijde. Je to z bláta do louže.

0 0
možnosti
Foto

J26i27ř42í 29T49u59r91n76e77r

11. 10. 2017 22:03

Tomu nějak nerozumím. Na souboj Horáčka s Drahošem velmi pravděpodobně dojde, a to buď společně se Zemanem, nebo bez něho. Nic nenasvědčuje tomu, že by Drahoš nebo Horáček nekandidovali, nebo se stali bezvýznamnými kandidáty.

5 0
možnosti

Škoda, že nebude pod tímto článkem otevřená diskuse po volbách; asi bych se dost nasmál! ;-);-D

0 1
možnosti
Foto

J86i74ř67í 95T32u71r39n59e73r

11. 10. 2017 21:59

:-)To, že jsem v minulém článku, pane Kulhavý vyjádřil s nadsázkou určité uspokojení nad tím, že komentátorsky žijete, ještě neznamená, že vám tím dávám prostor bezuzdně se prohánět po mém blogu. Jednou, decentně, fajn... Byl bych ale nerad, kdybych vám zase musel zatnout tipec dříve, než se ona diskuse uzavře:-)

0 0
možnosti
Foto

Pokud nebude kandidovat Zeman, nebo se nenajde osobnost, která by ho zastoupila a Zeman by ji podpořil, pak je naprosto jedno, kdo bude zvolen. Bude to prezident, který bude hájit přijímání migrantů a současnou EU. Nechci hodnotit co je lepší, ale člověk by měl mít možnost volby.

4 2
možnosti
Foto

J49i88ř37í 30T64u31r88n41e57r

11. 10. 2017 21:49

Řeknu to asi takto: spojovat volbu prezidenta či volby do PS s migrací, považuji za největší stupiditu současné politiky

5 3
možnosti

Havel rozděloval společnost, Klaus rozděloval společnost, Zeman rozděluje společnost a Drahoš či Horáček to bude dělat taky. To je naprosto přirozená věc, zvláštní by bylo, kdyby ji nerozděloval.

4 2
možnosti

Není rozdělovat jako rozdělovat. Samozřejmě že žádný prezident se nezavděčí všem a žádný člověk nemá to štěstí, že po celý jeho život prezidentuje "jeho" prezident. (Vtipné je, že mnoho sympatizantů MZ si to jakoby neuvědomuje.)

Ale už jenom když si srovnám vystupování p. Špačka s vystupováním (a hlavně vstupováním :-)) p. Ovčáčka ...

... ty dnešní emoce na všech stranách jsou naprosto šílené, ta vysmívaná Havlova "blbá nálada" byla úplná pohodička.

4 0
možnosti
Foto

Obávám se, že vaše nadějná vize je zcela nereálná a budete zklamán.

Popsal jste situaci velmi decentně a realisticky a v normální společnosti by vaše naděje byla plněna v míře vrchovaté. Jenže v takovém prostředí a společnosti nežijeme, žijeme v prostředí velmi pokřiveném, morálka úpí v koutě pod haldou marastu ze lží, překrucování, podvádění, zlodějny, sobectví, nezřízených amorálních ambicí a o já vím jakých ještě nežádoucích vlivů a vlastností.

U nás se nedějí události logicky a morálně, u nás ne.

1 0
možnosti
Foto

Tento nešvar ovšem postihl většinu zemí, není to jen výhrada ČR.

0 0
možnosti
Foto

Než Drahoše s Horáčkem, tak to už raději Zemana. Nebo alespoň Kuberu.

4 3
možnosti
Foto

J55i62ř19í 67T50u85r12n63e96r

11. 10. 2017 21:46

Co mi na prezidenství Miloše Zemana vadí, v tom mám docela jasno. Popravdě Zemanova existence mně, a asi i mnoha jiným, zcela zdeformovala úvahu o novém prezidentovi. Nespatřuji v Horáčkovi, Drahošovi, tím méně v Kuberovi (a to jsem byl volič ODS) nějaké mimořádně výrazné osobnosti patřící na Hrad. Za normálních okolností bych se ptal, proč by některý z těchto pánů měl být prezidentem? Aktuálně říkám, že věřím, že kdokoli z nich bude lepším prezidentem, než prezident stávající.

5 0
možnosti

Jirko, myslím, že nemá cenu dělat účet bez hostinského...

Vidím to ale téměř stejně.

0 0
možnosti
Foto

J27i56ř77í 83T91u74r70n72e70r

11. 10. 2017 21:26

Situace se bude vyvíjet bez ohledu na moje přání a spekulace, stejně jako na přání a spekulace kohokoli jiného. to, co jsem napsal je prostá reakce na to , co jsem zprostředkovaně shlédl. Děkuji za komentář, Marie.:-)

1 0
možnosti

No tak jistě, jeho mluvčí mu může odečítat ze rtů a poté tlumočit jeho stanoviska, šlo by to.

0 0
možnosti
Foto

J43i37ř13í 13T67u67r47n96e27r

11. 10. 2017 21:51

:-) Možná že už prezidentuje mluvčí a sním nějaká hradní klika a MZ je jen odkudsi někam převážená mumie.

0 0
možnosti