Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

No to strašení ohrožením demokracie...to je něco tak starého a vyčpělého...

Já ANO nevolil ...ale menšinová vláda ANO je pro mě daleko přijatelnější představou, nežli vláda nějakého nesourodého slepence stran ve volbách propadlých či nových a nečitelných..

Já prostě žádné ohrožení demokracie nevidím.. leda v tom, když někdo vykřikuje "že respektovat výsledky voleb...ani omylem":-/

0 0
možnosti
TR

Ještě že díky vašim vizionářským schopnostem můžeme včas procitnout a uvědomit si současné i budoucí přímé ohrožení demokracie.

Jinak mi to silně připomíná Kalouskovy výlevy, nedělali jste to náhodou spolu?

0 0
možnosti
KM

Článek naplňuje to, co moc hezky vyjádřil po sečtení hlasů a výsledku voleb pan kníže SchwanzenBerka svým výrokem :

"My ně uhh neme !"

1 0
možnosti
KM

Pan autor bude asi vzorným žáčkem a naslouchačem pana Kalouska, který taky plivá téměř na všechny okolo, kteří mají více přízně než on sám.

0 0
možnosti
KM

Prostě podle autora demokracie končí tehdy, když některé jím preferovaná politická uskupení, nebo spíše společky většina voličů odsoudí k tomu, že se sotva, a s pořádně odřenýma ouškama procpou někde na ohoně do parlamentu.

0 0
možnosti
Foto

J79i53ř81í 95T33u94r59n73e82r

31. 10. 2017 18:26

Přečtěte si, prosím, pane Martinče, můj článek ještě jednou.přes trochu provokativní titul neříkám nic jiného, než že vnímám určitá rizika.

0 0
možnosti
AK

Není těžké být demokrat, když můj favorit vyhrává.

Ale co když nevyhraje?

To je těžké se vyhnout zpochybňování výsledků, nežádat opakování voleb, nesvolávat demonstrace proti vítězi apod.

Ale skutečný demokrat by to měl zvládnout.

3 0
možnosti
Foto

J42i27ř97í 44T58u76r34n89e11r

31. 10. 2017 18:23

Jak už jsem tady mnohokrát uvedl, je něco jiného akceptovat legitimitu voleb a něco jiného to akceptovat to, co z toho vyplyne.

0 0
možnosti
DH

Vážený, nerespektováním voleb a pořádáním nějakých demonstrací proti demokratickým volbám byste tak akorát mohl přivolat Majdan s mrtvými. Já zase považuje za nebezpečné lidi takové jako jste Vy.:-/

4 1
možnosti
DH

Jj, "pravda a láska", jejichž pidistrany sotva prolezly do PS, respektuje volby jen tehdy, když vyhrají ti jejich, pokud ne, tak tady máme hysterický ryk - pomóóc, konec demokracie, svobody, začíná únor 1948.;-D

2 2
možnosti
Foto

J45i92ř63í 14T30u71r62n66e70r

31. 10. 2017 18:19

Myslím si, paní Hubáčková, že úspěch není vůbec kritériem toho, co je obecně správné nebo morální. Nemusíte tomu věřit, ale nefrustruje mě to, že moje strana nezvítězila, ale to, že vítězila strana, se kterou se váží v článku zmíněná rizika,

0 0
možnosti
OM

tady se ale sešlo koblih, víc jak v pekárně u Řízka ;-D

R^ autore, taky mám ten pocit že se řítíme do nepěkného průšvihu. Doufám že to nebude zase na "věčné časy a nikdy jinak"

3 4
možnosti
Foto

Předesílám, že ANO resp Babiše jsem nevolil, ale knížku jsem četl. Kdyby se ta vize Česka roku 2035 naplnila, bylo by to fajn. Chápu, že titulek jste zvolil kvůli "zviditelnění", ale já na rozdíl od vás považuji volby za demokratické a jejich výsledek respektuji. Co jsme si zvolili, to máme. Možná nás čekají předčasné volby a Babiš ještě posílí...

5 0
možnosti