Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J48a82k27u57b 10Š89o63l84c

16. 11. 2017 9:46

Upozorňovat na roky staré zkušenosti s nevhodným chováním či dokonce s násilím kolegů (třeba hereckých kolegů, režisérů nebo producentů) je nestydatost.

Měl jsem vás za arogantního pitomce, ale že jste i hlupák, to jsem si o vás úplně nemyslel. Teď už ano.

0 0
možnosti

E89v65a 26R43o28s27o75v75á

16. 11. 2017 9:11

Zajimavy clanek, ale karmu Vam nedam. Nekdo se proste stydi za to, co se stalo, a odvahu sdilet to najde az po letech. Asi jste nikdy nezazil nic takoveho, a budte za to rad. Neni to nic prijemneho a vetsina lidi (zen) se za to stydi. Protoze v tehle spolecnosti stale pretrvava stigma, ze si za to zeny muzou samy. O tom, ze muzi jsou nekdy desna prasata, je ve spolecnosti nepripustne mluvit :( Rv

0 0
možnosti

J20a69n 39P74a43l16l90a76s

16. 11. 2017 0:29

Dobrý večer, tentokrát souhlas. Dovedeno ad absurdum, mohla by každá manželka napráskat svého chotě, neboť jednou jí musel poprvé dát pusu, pak třeba sáhnout na ňadro, stáhnout kalhotky atd.

A kdo dnes nebohému mužíčkovi dokáže, že s tím souhlasila?

2 0
možnosti
Foto

Nesouhlasím s tím, že je "sexuální násilí" zcela zavrženíhodné. Je potřeba rozlišovat chtěné a nechtěné násilí. Pokud žena chce naplácat, tak proč jí to násilí nedopřát??

0 0
možnosti

J82a19n 95P73a64l85l11a15s

16. 11. 2017 0:34

Ne každý má takové zkušenosti s BDSM jako Vy. Ale i na to musejí být dva.

0 0
možnosti

Ano, ano, ano, přiznávám - vilnými pohledy jsem nešetřil a svou mysl jsem v pracovní době nepřiměřeně zaměstnával lechtivými představami o skotačení s kolegyněmi, ale s tím je od zítřka definitivní konec. Už žádné mini, ani průhledné blůzky, ani výstřihy či absence spodního prádla či svůdné pohledy - ikdyby kolem mne chodily nahoře (i dole) bez mě nedonutí, abych svůj pohled odtrhl od výkazů a kalamáře, k tomu mi pomáhej Bůh.:-(

0 0
možnosti

Nesouhlasím s tím, že když se postižená(ý) neozval hned byla to její (ho) ostuda. Nejsme všichni hrdinové(ani já) a nebyli jsme všichni disidenti, kdyby tomu tak bylo komunismus by tady nebyl 40 let. S odstupem času se vše jednoduše hodnotí, ale tenkrát to prostě asi jinak nešlo, nebo se styděl (la) s pravdou ven a řada dalších existujících okolností tomu bránila. S osobní znalostí Američanů jsem si myslel, že me too se tam nikdy nemohlo odehrát a přesto se stalo , no zas je o čem mluvit.

1 0
možnosti

Hm. Tehdy se styděly a dnes se nestydí ? 8-o Pravda, tehdy ten "násilník" nebyl slavný. A také to nebylo "IN" být obtěžován.

0 1
možnosti

Dobry clanek. Zcela mimoradne zcela souhlasim s vami a prilis nesouhlasim s panem Svobodou.

1 0
možnosti

Jirko, mě vadí/mrzí, že se z projevů dvoření, neškodného flirtování, či náznaků přízně, dělá harašení.

Tak nějak mi připadá, že se tím dělají ženské "zajímavé". V práci jsem žádné nevhodné chování kolegů nezažila. Věděli, co už je "přes čáru".

3 0
možnosti
Foto

Také mne fascinuje, když žena ve věku přes padesát let teď vyjde na světlo s tím, že když bylo 16 let, tak jí nějaký politik osahával a onen nešťastník teď kvůli tomu podává demisi. Vždyť snad i vražda bývá po 20 letech promlčena. Rv

12 1
možnosti

Někdy člověk přemýšlí, jestli v tom věku jak píšete, si ta žena stěžuje, nebo se vytahuje...:-))

9 0
možnosti