Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Proč ty fousy?

0 0
možnosti
Foto

Jména hloupých na všech sloupích.

Mám tu na stole pěkný chromovaný šroubek. Teď dumám, jestli si jej nemám zavrtat do frňáku, aby zapadl do společnosti. ;-D

3 0
možnosti
Foto

P12e79t15r 84O84m22e67l42k91a

12. 12. 2017 8:48

Možná by chtělo doplnit slovo "naše" společnost, protože já, když popojedu 6 km do sousedního Rakouska, tak tam nikde žádné grafitti nevidím.

0 0
možnosti
Foto

Na té pláží budeme dva.

Karma.

0 0
možnosti

Tři, osobně jsem prošla bouřlivější pubertou, ale k tetování jsem se naštěstí nikdy neodhodlala a nyní, když vidím, že tetovaný je skutečně každý druhý, tak jsem za to ráda...

1 0
možnosti

P82a89v83e14l 74H80e53k

12. 12. 2017 8:25

Tak, tak, tetováním se zdobí kriminálníci, námořníci a lehké ženštiny. Jsem překvapen kolik znám námořníků.

1 0
možnosti

Souhlas, pouze je třeba se jich zeptat, kolik od tatéra dostali Kč ! I plot, otřískaná omítka RD je k pronajmutí ... (Kolega v práci pravil 5.000 tis Kč - ptal jsem se, kolik uložil synkovi - odpověď byla jasná, sice nic, ale zase má tátu za - Ucelenou nabídku, pronájmu reklamních ploch za skvělé ceny - :-)https://www.mybillboards.cz/

0 0
možnosti

Pokud bych šel obcí - městem a objevil výrazně posprejovaný vlastní objekt - Fasády, obývák, spižírnu i králíkárnu - řeknu, ano baví jej to, sám se vyzdobil. Už nemá volného místa, tak proniká na cizí. Neděje se tak - tam stříká vandal. S tetovaním je to jednoduché - Nemám nic a nebudu mít, důvod je prostý - Nejsem reklamní poutač ! ... :-)

0 0
možnosti

Vy evidentně stále píšete o věcech, kterým nerozumíte. Takový všechno vím, všechno znám, od všeho mám klíče. Zřejmě na sebe chcete upozornit. Motiv výtvarné činnosti je zcela jiný než hloupě předpokládáte. Rv

0 3
možnosti
Foto

Jediný na té pláži nebudete, nepočmáraných je nás víc.

Pokérovaný fotbalisty ještě zvládám, ale mladá paní či slečna, v luxusním balení, zkérovaná i na neoblečených částech, někdy i barevně.... to je u mě přes čáru. Hodně.

6 0
možnosti