Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RJ

R85a34d93e35k 35J92a10r68o15š

14. 12. 2017 22:24

A propos, takovou podobnou "výchovnou" facku, kteroužto pan Macek spravedlivě počastoval pana Ratha měl někdo vlepit i p. Babišovi, když druhdy posílal členy vlády "někam"...

1 0
možnosti
RJ

R27a12d82e73k 51J44a59r40o53š

14. 12. 2017 22:20

Jiří, jednoznačně karma R^

Já s Vámi leckdy sice nesouhlasím, ale v osobě a literárním díle Miroslava Macka se názorově jednoznačně potkáváme. Též jeho blog Viditelný Macek pravidelně sleduji a zkoukávám ho po ránu ještě dřív než nové příspěvky pisatelů idnes blogů :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ráda si tu knihu na vaše doporučení přečtu-ale ikdyby byla sebelepší nezmění můj názor, že měl tehdy tu facku dát Rathovi zepředu-tedy v konfliktu tváří v tvář, ale to jak to udělal zákeřně zezadu-to bylo opravdu podlé zbabělé a nedůstojné:-/

0 0
možnosti
Foto

J39i84ř36í 81T15u10r41n21e57r

14. 12. 2017 20:02

Děkuji za zastavení. :-)Já nevím, hodně lidí to tehdy i teď hodnotí jako napadení. Já si napadení představuji jinak, z mého pohledu to byl výchovný lepanec nezvedenému spratkovi.:-)

1 0
možnosti
Foto

S valnou většinou nemohu souhlasit, snad proto, že jsem byl pokud blíže událostem, když byl Macek v politice. Proto vím, že on byl jedním ze strůjců a podporovatelů toho, co mi na ODS nejvíc vadilo. I s jeho odchodem to bylo poněkud složitější - on pracoval na zákulisním odstavení Klause (nezaměňovat se "Sarajevským atentátem"), dokonce už začal s jeho veřejnou kritikou, jenže stačil jeden Klausův projev a jak schliplej pes lezl ke křížku... jenže Klaus nezapomíná. On byl za vymýšlením falešných darců peněz pro ODS a stál i za interními finančními machinacemi.

Ale k Saturninovi: četl jsem ukázku, možná nebyla dobře vybraná, ale moc mne neuspokojila, postrádala lehkost, šarm a tu velikánskou laskavost a lidskost. Ne, že by to tam nebylo, ale nebylo to ve správné směsi a podání. Ještě nevím, jestli si to jeho pokračování koupím, abych zjistil, jestli mu vlivem špatné pasáže nekřivdím, ale moc se mi do toho nechce.

K Mackovi: vadí mi, že si hraje na něco, co není, v první řadě není chlap, není rovnej a spolehlivej a facka Rathovi dost mimo rámec jeho osobnosti - pokud si na to pamatujete, tak jeho následné chování a pak i činnost po útoku Ratha to byla výstižná ukázka potvrzující můj názor.

No nic.... každý vnímáme jinak a máme jiné názory a parametry.... jinak to ani není možné.

1 0
možnosti
SB

Když jsem četl Jirotkova Saturnina, napadlo mě, že o jeden vtip tam mohlo být více.

V první části románu po poznámce tety Kateřiny, že Milouš krásně bruslí, si autor klade otázku, co bude dělat v létě.

Podstatně později, už v dědečkově vile, teta Kateřina říká, že i Milouš by se mohl uplatnit v literatuře.

Nikoho nemůže napadnout úplně všechno, tedy ani Zdeňka Jirotku. Ale mne napadlo, že tam mohl připsat:

"A jestliže by se i Milouš mohl uplatnit v literatuře, zároveň by se tím vyřešila otázka, co bude dělat v létě. V zimě prostě bude bruslit a v létě se bude věnovat literatuře."

0 0
možnosti
Foto

,,První světovou válku rozpoutalo Německo. Druhou světovou válku rozpoutalo Německo. Neomarxismus (Frankfurtská škola) vznikl v Německu. Následně se rozšířil do celé Evropy. Imigrantům otevřelo neomezenou náruč Německo. Povinné kvóty nám vnucuje hlavně Německo.

Historie je možná učitelkou života, ale někteří žáci jsou nevzdělavatelní."

Toliko z Viditelného Macka. Každé slovo podepíši, ale nechápu, jak s tím Vy, jako ,,kavárník" můžete souhlasit. Vždyť se zde nelichotivě hovoří o Německu a ne o Rusku.

0 0
možnosti
DM

Macek byl a jeden z mála pro mne sympatických politiků

Jeho postoje i názory mi nejsou cizí,popravdě jsem ale vůbec netušil že se vrhl na literaturu.

Zkusím sehnat...

0 0
možnosti
Foto

J38i86ř52í 21T95u76r13n19e74r

14. 12. 2017 12:28

On se vrhl v životě na spoustu věcí (má na to jak peníze, tak i intelektuální kapacitu), nevím, jaký je filatelista nebo numismatik, ale překladatel anglické poezie je skvělý (a to není jen můj pocit, a lei mínění odborníků), Saturninem mě však úplně dostal...

0 0
možnosti
VF

Váhala jsem, ale koupím.

"Su" ze Slovácka a mám ráda "Slovácké povídky a humoresky" sepsané panem farářem Františkem Zýbalem. Vyšly v roce 1925. Kriticky jsem pak pročítala Galuškovy povídky. No, byly od nás a naším nářečím, tož sa aj daly číst.

Stejným způsobem ale budu "porovnávat" Saturnina.

((A co Milouš, nedal se na politiku? Tam by byl úspěšný.))

0 0
možnosti
Foto

J70i80ř75í 51T97u90r53n42e72r

14. 12. 2017 12:01

R^:-) Milouš vás překvapí... Já jsme začal knihu číst s velkým despektem a nakonec mě hodně potěšila. Samozřejmě je k ní třeba přistupovat jako k Jirotkovi. Je to úsměvné odpočinkové čtení plné nostalgie „zašlých časů“

2 0
možnosti
PK

Víte pane Turner, nemám rád násilí a to jak fyzické i psychické, ikdyž to fyzické je okamžitě čitelné, tak výprask Ráthovi i facka od Kalouska rozhodně nejsou moje kafíčko. Navíc ten výprask byl dosti zákeřný. O podnikání pana Macka nic nevím a nedělám si ale žádné iluze (to ovšem platí pro všechny byznysmeni ,asi to někdy jinak nejde). Oba pány tedy fakt nemusím a ještě dodám, že ani nesleduji na primě ,,Já Kajínek., to už je úplná magorie....

1 0
možnosti
Foto

J68i23ř47í 65T11u43r98n30e37r

14. 12. 2017 12:13

Nazývat výchovný záhlavec, který dostal Rath za to, když urážel Mackovu ženu mi přijde zvláštní, mně tato forma "násilí" připadá zcela adekvátní a je možná škoda, že David Rath dostal takových lekcí v životě málo, mohl z něho být i slušný člověk. Můj vcelku pozitivní pohled na Miroslava Macka je zcela okrajový. Ta kniha by byla dobrá, i kdyby ji napsal ten Rath.

3 0
možnosti
JS

Nevím z jakého důvodu jste tam v předposledním odstavci implementoval knihu pana Ratha. Nezlobte se, ale Vaše propagace imigrantů se stává stále trapnější. Ve Vašich příspěvcích si začínám připadat jako před lety. Tehdy když jsem otevřel konzervu, tak tam bylo hurá Lenin. Dnes když čtu Váš příspěvek, jedno k čemu, tak je tam "vítejte imigrant"i.

1 1
možnosti
Foto

J80i22ř64í 81T72u69r11n14e32r

14. 12. 2017 11:58

Říká se tomu paranoia, pane Slavíčku, co tady prezentujete

Já za to nemohu, že si David Rath vybral téma islámu, pro svůj škvár. Možná jen poněkud účelově, ale jinak zcela okrajově používám Ratha jako opačný příklad literárního počinu bývalého politika.

A laskavě nežvaňte o mé „propagaci migrantů“. Nic takového v žádném mém článku nenajdete.

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS