Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vejce a já je skvělá věc.Kdykoliv si vzpomenu na taťku Kettla,mám úsměv na líci.

0 0
možnosti
Foto

mnozí autoři -ženy i muži-se časem vyčerpají a stávají se sami sobě epigony-- viz Viewegh- ženský pohled na svět bude vždy trochu jiný-to vyjadřuje staré známé tvrzení, že většina literatury byla psána spermatem ale jen málo menstruační krví

0 0
možnosti
Foto

Ano Viewegha jsem chtěl zmínit (a pak jsem na to nějak zapoměl), řekl bych, že je to věrná kopie Pawlowské v mužské podobě. :-)

0 0
možnosti

J13o25s39e41f 87U23l98m58a24n

14. 1. 2018 10:30

Vy byste toho Zemana dokázal napasovat i do článku o životě mravenečníka velkého.

0 0
možnosti
Foto

Vy máte pocit, že jsem Zemana někam napasoval? Tak to byste si měl ten článek přečíst, přestože už v perexu vedle aktuálního žertu naznačuji, že to o báťuškovi nebude.:-)

1 0
možnosti

Halina nikdy Betty Mc Donald nebude a vi to

a priznejme si, obdobi Haliny davno skoncilo - kdyz jsem videl poster k filmu, neveril jsem vlastnim ocim... takovejch nametu na dobry filmy a skoci se po Haline...

1 0
možnosti
Foto

Je to tak.Určitě existuje spousta dobrých a lepších námětů na film, ale jistě i horších, ze kterých se už řada realizovala.

Obecně bych řekl, že dobré knihy se špatně převádí do filmu (když se to povede je to bomba). Film ale asi může průměrnou knihu zvednout, navíc Pawlowské knihy mají určitý charakter scénářů a připadají mi tak na zfilmování vhodné.

0 0
možnosti