Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Havloidismus ? Co je za patvar ? Havlismus, snad.

Klausovi se podařilo jen rozdělení Československa.A co ta jeho privatizace?Jak to,

že ji nikdo zatím odborně a fundovaně nerozebral ?Co přemoudřelá Šichtařová ? Jiní ? Byl to propadák.Otázka , jestli a/ malý ? b/ střední ? c/ velký .Dle mého c je správně.Klausova privatizace mi připomíná pohádku o dědečkovi, který šel s krávou na trh a vrátil se s jehlou.

Leszek Balcerowicz / dlouho žil v Kanadě/,byl ministrem financí v polské vládě,

se vyjádřil o Klausově privatizaci :" Zajímavý experiment" / Nemohl říct" blbost na entou/. V Polsku asi mají z naší privatizace radost. V Haliči kdysi /konec/ 19.století/,majetek jednoho Haličana měl hodnotu 1/13 majetku průměrného Angličana. My jsme na tom byli skoro jako ta Anglie. I Klausovým přičiněním se nyní Halič téměř srovnala s Českem.Jistě, všechno se nedalo zachránit, ale mám pocit,že Klaus s tou krávou nedošel ani na trh.

Klaus byl negativistický, přemoudřelý prezident.Stejně jako Zeman.

Jaký rozdíl od mého kandidáta, Fischera. Potřebujeme v politice mladé, čestné lidi.

Proč se stále dostává tolik publicity různým politickým zombiím ?Toho Klause

jste vůbec komentovat nemusel.Nestojí nám za to.Rv

0 0
možnosti

když mi něco uniká, snažím se najít zátku a "únik" ucpat především u sebe.

0 0
možnosti
Foto

To vám chválím, jen tak dál:-)

2 0
možnosti

Zrovna včera jsem si říkal, že se mi Klaus mladší přestává svými názory nějak líbit. Dosud jsem jeho komentáře hodnotil poměrně vysoko a v mnohých míněních jsem se s ním shodoval. Avšak zhruba od doby, kdy byl zvolen poslancem, se jeho pohledy na řešení problémů začínají podle mého soudu dost měnit.

3 1
možnosti
Foto

R^Přesně. Názorová kontinuita mi imponuje, stejně jako ta zarputilost (a v komentářích i vtip), ale mám pocit, že u Klausů se z mnohých pozitivních věcí stávají časem obsese.

3 1
možnosti
Foto

Děkuji za karmu i za odkaz:-)

0 0
možnosti
Foto

Mnoho lidí Havla a Klause srovnávalo, ale dle mého názoru se srovnávat příliš nedají. Havel byl spíše prezidentem ideovým, který v politice neměl šťastnou ruku. Jeho favority byly postupně strany ODA, US a 4koalice. Nikdo z nich úspěch nezaznamenal.

To Klaus vždy zohledňoval především ekonomické a politické záležitosti. Jeho skutečným rivalem byl Zeman, který se pohyboval ve stejných vodách.

Stále si myslím, že všichni tři zmíňovaní jsou dodnes nejvýraznější osobnosti polistopadové éry. Je dost nespravedlivé srovnávat Havla a Drahoše s Klausem a Zemanem. Drahoš nikdy politiku nedělal a Havel si jako prezident mohl dovolit luxus politiku hodnotit a moralizovat. To Klaus i Zeman byli předsedové stran, vlád , poslanecké sněmovny a nakonec i prezidenti ČR. Je tedy jasné, že po tolika letech ve vrcholné politice se vždy najdou rozporuplná rozhodnutí.

4 0
možnosti
Foto

To s vámi souhlasím. Havel si s Klausem prakticky konkurovat nemohli, možná i proto to byl v jistém smyslu smysluplný tandem. Drahoš nemá politickou minulost, takže tam není co hodnotit.

0 0
možnosti
Foto

Svatý Klaus je klasickou ukázkou toho, jak sebestřednost a hypertrofie vlastního ega dokáže zadupat přirozenou inteligenci a vzdělání.

U mne má plus, že obohatil sbírky vtipů o naprosto geniální výroky, které přímo volají pro zařazení do národní pokladnice.

7 1
možnosti

Genialni vyroky? Dovolte mi pripomenout jeden z nich. Po ruskem prepadeni Gruzie v roce 2008 se vyjadril prezident CR Klaus takto: "Na tuto "akci" melo Rusko plne pravo, jen to trochu prehnalo". V principu by mohl mit Klaus stejny nazor na "akci" 21.8.1968. Zeman se ridil stejnym principem kdyz prohlasil vojenske obsazeni casti Ukrajiny za "akci" ukoncenou.

5 1
možnosti

P75a55v70e68l 19H55e45k

20. 1. 2018 18:58

Řekl bych pane Turnere, že jste právě obohatil češtinu o nový výraz, inklause, gratuluji.

5 0
možnosti
Foto

Celá rodina Klausova podporovala veřejně Miloše Zemana už v prezidentských volbách před pěti lety. Ten se jim za to odměnil jmenováním Lívie Klausové českou velvyslankyní v Bratislavě. Teď veřejně podporují Zemana znovu - přece neohrozí postavení paní Lívie. :-P

6 1
možnosti
Foto

Povídali, že mu hráli. Lívie "jede" na výjimku a druhou asi nedostane (věk).

1 3
možnosti

Byl jsem kdysi volič ODS, VK st. jsem po čase moc nemusel. VK jr. je velmi chytrý a nebojácný člověk a to co řekne/napíše má většinou hlavu a patu.

Nevyčítal bych jim jejich podporu MZ, ve svém rozhovoru pro TV to řekl Klaus st. velmi jasně a kdo chce přečte si, někomu zůstane pachuť v ústech někdo porozumí.:-):-):-)

5 2
možnosti
Foto

Ani chytrost, ani nebojácnost, ani jasnost vyjádření jsem u pánů Klausových v článku nikterak nezpochybňoval, přestože, když už o tom píšete, tak nebojácností bych asi ty počiny nenazýval.

Řekl bych, že v těch jejich vyjádřeních není čemu nerozumět. Já jejich smysl vnímám tak, jak jsem popsal.

1 0
možnosti