Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^dík za rozšíření obzorůR^

0 0
možnosti
Foto

:-) Rádo se stalo.

0 0
možnosti

L41u47d21ě71k 60T33o43n15d79r

30. 1. 2018 16:09

Je zajímavé, že když se topil, tak se mu objevil zrovna Alláh... a ne Ježíš, Budha, šiva nebo Quetzalcoatl... Proč zrovna Alláh ?

Já osobně to beru tak, že toto experimentování se umělcům stává. Ale není to nic, co bychom měli obdivovat, a už vůbec ne napodobovat. Beatles meditovali v ašrámu, žid Bob Dylan konvertoval ke křesťanství...

0 0
možnosti
Foto

Proč je islám přitažlivý, je otázka, nad kterou asi hodně lidí přemýšlí. Nějaký důvod být musí, jinak by to nebylo aktuálně nejdynamičtěji expandující náboženství. Cata Stevense asi v moři (pokud je to vůbec pravdivá historka, neoslovil Alláh, už musel nějakou náboženskou zkušenost mít

Náboženská a světonázorová dilemata neřeší jen známí umělci, ale i miliony jiných lidí, možná i proto jsou zveřejněné osudy známých lidí zajímavé a poučné. Třeba v tom, že je možné nacházet různé průniky

1 0
možnosti
Foto

Já jsem Cata Stevense "objevila" omylem až před dvaceti lety. Beru ho jako geniálního křehkého muzikanta. O jeho duchovní cestě vím opravdu velmi málo. Díky za zajímavý článek.R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. Rádo se stalo:-)

0 0
možnosti

Morning has broken

blackbird has spoken........kdysi jsem hlásil po ránu.... ale prodělal jsem metamorfozu

..dnes hlásím po ránu .... Gavarit radio Jerevan...

a popík už moc neposlouchám, raději jazz a vážnou hudbu....

Ftipné, že ?;-D Také byste se mohl polepšit.Ve svých názorech na tento svět.

Ale... budiž vám odpuštěno,nikdo není bez chyby.

0 0
možnosti

Já to mám jednoduché. Pro mě je Cat úžasný zpěvák, kterého jsem milovala už na gymplu..:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)Jsem na tom stejně. Snažím se striktně odděovat tvorbu a osobu autora. U Cata Stevense s tím nemám problém,ale jindy to není jednoduché.

1 0
možnosti