Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vnímám to stejně, Jiří. Ideální a léta osvědčený systém dvou silných stran, které jedna hájí spíše ty, co budují a druhá ty, co potřebují jakousi ochranu. Existence hnutí ANO a SPD /tedy stran na fuhrerprincipu/, s naprosto nejasným programem /nepočítám-li demontáž státu a bezbřehý populismus jako program/, je anomálií, která může zrušit tento osvědčený způsob vládnutí a způsobit chaos.

3 0
možnosti
Foto

R^naprostý souhlas, Tomáši.

2 0
možnosti
Foto

V30l36a90d26a 69V74a31n57e81k

20. 2. 2018 12:27

Mne zaujal Fico, jen když chválil ČT .....a varoval před slovenskými sdělovacími prostředky.....;-D chudák přítel zeman který se s ním na začátku objímal asi nadšený nebyl..

1 0
možnosti

Děd rozvratitel bude přesvědčovat ČSSD, aby se sjednotila s SPO Veleby? Mají jít do koalice s ANO, ale chtít jen náměstky a nechtít ministry? jde to vůbec? já jsem si myslel, že děd nenávidí jen Sobotku, ale on nenávidí celou ČSSD. Na sjezdu jim znovu vyčetl, že ho polovina nevolila. Pryč od Zemana a jeho rad, jinak s nimi bude konec.

2 0
možnosti
Foto

Ano, myslím si že Zemanovým životním krédem se na sklonku jeho života stala pomsta a léčení si všech domnělých křivd, které stále asi pociťuje.

7 0
možnosti

Po převratu byli marginální (a to je vedl Američan Horák). A zvedli se - i já si myslel že všichni budeme v Klausově ODS a zbudou tak zahrádkářské spolky jako ODA. Nějaká taková partaj do sněmovny patří - jako v Rakousích či Německu, Skandinávii:-)

1 0
možnosti
Foto

Osobně mi přijde zdravý stav soupeření dvou silných stran. Zjednodušeně pravice a levice nebo konzervatismu a liberalismu, protože veškeré problémy a principy mají obvykle také jen dva zásadní pohledy. Ty mají zaručovat onu vyváženost, aby ani jeden princip nezdravě nepřerostl.

3 0
možnosti
Foto

R^děd a ujo-o je teda dvojka:-/

souhlas a karmaR^

2 0
možnosti

Vcelku souhlas až na ten závěr. Je mi jasné, že jako pravicový volič chcte ať se v té koalici s Babišem vymáchá ČSSD, Já zase bych tuto "cennou" zkušenost přál ODS. Nakonec ČSSD si ji vyzkoušela a jak dopadla. Takže je nechápu. Přitom i malé dítě pochopí, že sahat na rozpálenou plotnu je blbost a znova to nezopakuje.

1 0
možnosti
Foto

Já si nepřeji, aby se ČSSD " v tom vymáchala" konečně to se již stalo. Já si přeji, byť to asi není aktuálně reálné, aby ČSSD vytlačila ANO a stala se ona v budoucnu opět soupeřem ODS. Ta to v zásadě udělat nemůže, protože konkurentem ČSSD v jakési levicové části spektra je právě ANO

2 0
možnosti

Volič pravice? Z pravice se dá volit jen TOPka.ODS si pravici jen hrála.

Voliči, stejně jako já, už mají dost " pravice " i "levice",velmi mě zajímá, k čemu to povede.Na vině ale není volič, na vině je "pravice" a "levice".

4 4
možnosti
Foto

Myslím, že to je jen taková hra se slovy, nějaké spektrum existuje, stejně jako přístupy konzervativní či liberální, ale mnohé principy se prolínají, protože jsou univerzálně pozitivně vnímané. Vyhraněnost stran jako tomu bylo před sto lety už nebude ani u nás ani jinde.

Možná ale nastupuje zcela jiné dělení: na strany ideologické a strany populistické. Právě druhé jmenované totiž zcela rozostřují rozdíl mezi pravicí a levicí, ale to neznamená, že ideologicky ten rozdíl zcela vymizel.

1 0
možnosti