Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Už se vrátili, ted to hlásili. Byl tam i Luftjarda. Já už jsem o ně měla strach. Rikala jsem si, že jestli se do zítra do rána neohlásí (net čelověka, nět problěma), že by bylo dobře, kdybychom šli uctít jejich památku na Stadion nebeského klidu (dříve Slavia Praha).

;-D

6 0
možnosti

Hradní pátrači dostali lekci od komunistů. Vojta Filip nikam cestovat nemusel, včera se sešel s čínskými soudruhy v Praze a prý už všechno ví a je připravený své poznatky tlumočit Zemanovi :-)

Hoši z Hradu zřejmě mají pořádně nahnáno.

5 0
možnosti

Dal jsem vam "karmu", pane Turnere. Clanek nepotrebuje komentar. Jen je mi divny ten zacatek. Kde jste vyhrabal toho "Pata a Patachona"? Dnesni lide ani nevi, koho tim myslite. I ja, pres svuj vek, jsem nemel moznost je poznat. Jen matcino vypraveni me seznamilo s temito dvema. Vam dekuji za pripominku krasne minulosti.

0 0
možnosti
Foto

zřejmě mají obavy o své kšeftíky

8 0
možnosti
Foto

R^zaslechla jsem pomluvy jako že Čína vede v prodeji lidských orgánů a používá k tomu právě svých odpůrců-tak nevím jestli kolegu najdou v celku-ale dobrá zpráva pro nás-vzhledem k vysoké míře alkoholismu cirhoře jater a jiným civilizačním chorobám huntujícím náš národ se nemusíme obávat, že by nás čínští investoři využili jako banku orgánů

7 0
možnosti
Foto

Vidím, paní Libuše, že jste pojedla trochu více vtipné kaše, než zdrávo.

1 2
možnosti

Jsem zpustlý, celý ten problém vidím jinak. Vznikl v Africe, přece není možné, aby drzá Čína tam tak zvyšovala investice na úkor USA.

1 0
možnosti

Dobře napsáno, karma. V diskuzi jsem sledoval, jak si s tímto článkem vaši apriorní odpůrci nevědí příliš rady. Jejich reakce jsou tentokrát zoufalejší než jindy.

8 0
možnosti
Foto

Z čeho tak, pane Kvapile soudíte? Není to pouhé zbožné přání a výraz kolegiality?

0 4
možnosti
Foto

Opravdu zajímavá situace. Doufám, že alespoň zhruba vědí, kde hledat....

Kdopak tu cestu hradí?

3 0
možnosti
Foto

Asi Hrad ze svých fondů, myslím.

0 0
možnosti

Maoisti by se tam ty české inteligenty měi nechat v nekonečné vazbě.

4 0
možnosti

s cimpak kucí asi prijedou zpatky?

jak o ceste bude informovat Soupkup a jak Ceska televize?

kdo nahradi zmizeleho a kdo ziska jeho ledvinu nebo jatra?

budou se mit slavisticti fotbalisti kde sprchovat?

jak moc zmizeni kolegy ohrozi penezenky Tvrdika, Mynare a Nejedleho?

nevypravili se ti tri do Potaly dohledat zmizely Peroutkuv clanek?

tolik otazek...., ale neni divu, kdyz se v zemi, kde se mame ucit demokracii, ztraceji lide

7 0
možnosti
Foto

a co na to Jan Tleskač?

1 0
možnosti

To by me, sakra, zajimalo, jak to ti nanicovati Cinane delaji, ze si k nim jezdi vypujcovat penize dokonali americane. Ze by v Cine hledal M. Zeman jak na to. aby jezdili i k nam?

2 0
možnosti