Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma.Výborně napsáno.Mnoho lidí dnes dává přednost nejnižším pudum,které vydává za selský čí zdravý rozum....

0 1
možnosti
JZ

Nechcete zase napsat reakci na článek s podivuhodným nápisem?

0 0
možnosti
Foto

všiml jsem si, že psi nemají rádi cikány a ti jim to oplácejí. Ještě víc však nesnášejí listonoše a tak to s barvou pleti nebude mít nic společného.

0 0
možnosti
PK

Jako rodilý Pražák a nyní občan zapadlé vísky, tedy Prdelovic nad Labem nejsem schopen posoudit jak na tom pejsan je, ale jsem si skoro jistý, že rasista není ....nápadník, žrout, ochránce to jistě...;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Naši psi jsou ve střehu, když se jich lidi bojí. A je jedno jakou barvu mají. Pokud jsou sami na zahradě hlídají dům a všichni jsou vetřelci. Když jsem s nimi reagují podle mně jak se k příchozímu chovám. A také jak reaguje příchozí pokud je nejistý a nemá důvěru ke psu oni reagují stejně. :-)

0 0
možnosti
MJ

No a v útulcích zase nejdéle zůstávají černí psi...V

1 0
možnosti
Foto

Slyšel jsem to, ale moc tomu nerozumím.

0 0
možnosti
JK

To je právě ten problém - píšete, že člověk má nejen pudy a atavismy, ale i rozum a svobodnou vůli. Když však rozum nestíhá chápat, co se vlastně kolem něj děje, když tomu nerozumí, pudy a atavismy přebírají jeho úlohu. Přemýšlím však o svobodě vůle, jestli není do značné míry jen konstruktem rozumu. O tom, kam se vůle člověka napře, i v dnešním světě, který se především pomocí globální sítě čím dál víc propojuje, tak rozhodují stále hlavně pudy a atavismy. Často to vypadá tak, že se člověk svobodně rozhoduje, jaké manipulaci bude věřit. Za to, že jste na to upozornil, máte ode mě karmu.

0 0
možnosti
Foto

:-)R^Děkuji za příspěvek i karmu, pane Kvapile

0 0
možnosti
MA

Podobně reagují psi v Africe na bělocha.

0 0
možnosti
Foto

Jen, aby. Pes se řídí hlavně čichem a běloch mi asi jinak smrdí.

0 0
možnosti
Foto

Ano, pane Turnere. Až si na ty migranty zvykneme a budeme všude potkávat černé burky, tak nastane ten kýžený multikulturní ráj na zemi, že? Pak už nikdo vrčet nebude.

3 1
možnosti