Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No, proč ne. V další etapě se můžete zbavit psa ale můžete si pořídit další manželky i nějakou tu nezletilou do celkového počtu 4 zahalené kusy. Vždyť i prorok byl pedofil, tak proč ho nenásledovat.... Určitě už máte nastudovanou shariu a předpokládám, že nás s rozhodnutím dodržovat islámské právo obohatíte v jednom s dalších blogů. Vždyť je to cesta správným směrem k integraci podřadných na to jediné a správné vidění světa. Poctivým modlením pětkrát denně si příjemně protáhnete páteř. A potom bude stačit být tichý, vlídný, zdravit sousedy a 72 panen v islámském ráji máte nadosah. :-)

2 0
možnosti
IJ

Tak jsem si zakrojil domácího špeku a zalil ho slivovicí. Fakt super.:-)

1 0
možnosti
Foto

Já jsem měl ke svačině ovar a plzeň. :-)

1 0
možnosti
Foto

Pošmákl jsem si, Jiří. R^

0 0
možnosti
Foto

To mě těší, Tomáši.:-)

0 0
možnosti
KM

K76a41r30e71l 79M28a42s43e68k

21. 5. 2018 11:19

Žúžo článek. :-)

0 0
možnosti