Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Moje psice není europes, chodí bez vodítka i košíku, protože je inteligentní. Pokud přecházíme frekventovanou ulici, nechá si poradit a neskáče bezhlavě pod auta. Je majetnická - hlídá si svoje pozemky a svou lidskou smečku. Jen je nezřízeně žravá a občas spolkne i to, co by neměla, pak lítáme v noci po parku a za inteligentní ji rozhodně nepovažuju.:-)

0 0
možnosti
VV

Co k tomu podotknout?

Ze Nemecko jiste neni v evrope, protoze dat psovi kosik neboli nahubek je tyrani zvirat. A na snure musi byt jen tam, kde to jakesi mistni predpisy narizuji. Jeste jsem v MVV ci MVG nevidel psa s kosikem a (Hundeleine).

Obvykle si ho panicek nadiriguje tam kde neprekazi a cestou se mu venuje, tak ze pes nikoho neobtezuje.

0 0
možnosti

Bezva napsané, Jiří!:-))

Mám Edu "nepapírového", ale vůbec to nebrání našemu absolutnímu souladu:-))

A co je na psích kámoších nejlepší?

Že zůstali stále tací, jaké je příroda udělala. Žádného europsa nechci.

Chci psa, který se chová jako pes!

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Marie, za příspěvek, ani já bych žádného europsa nechtěl, spíše mi ten můj "neeuropes" jaksi nastavuje zrcadlo.

0 0
možnosti
DT

Můj pes okamžitě vycítí zlého člověka. A dělá pak bugr.

Na rozdíl od lidí...

1 0
možnosti
Foto

Nemyslím si, že jsou psi nadáni schopností posuzovat etiku, mravy nebo charakter lidí, ale velmi dobře čtou chování svých páníčků, chovají se proto odměřeně nebo třeba i agresivně k lidem, které nemáte ráda, jsou vám nepříjemní nebo se jich bojíte. Také velmi přesně odlišují chování nenormální, nezvyklé nebo jakkoli odlišné od standardu. Reagují tak na lidi, kteří se bojí, jsou nejistí, opilí nebo nějak opticky výjimeční.

1 0
možnosti
JB

Měl byste si takového vzorného, poslušného psa pořídit, nebo vychovat. Byli byste vzorná dvojka.

1 0
možnosti
Foto

Pokud jste četl až dokonce, přijde mi vaše poznámka bezpředmětná.:-)

1 0
možnosti