Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak jsem si včera během pětihodinového čekání před ordinací přečetl Frommovu knihu "Stach ze svobody" a kromě toho, že mi přišla velice aktuální, docela dobře vysvětluje mnohé věci, které zmiňujete.

0 0
možnosti

Něco češtiny: "....a to z důvodů týkajících se j.e.j.i.c.h vysokoškolských prací."

0 0
možnosti
Foto

Je pro mne ctí, že někdo čte mé články do té míry pozorně, že zaregistruje i špatně použitý princip konkurence přivlastňovacích zájmen. Ano, má být "jejich" místo "svých". Neberte to jako jízlivost, ale máte i něco k obsahu?

1 0
možnosti
Foto

Čekání na Godota. S úsměvem idiota. Nepřišel, někam spad. Či má jinou rád. A ve vlacích bývaly cedulky ,,něnahýńajtě sa z okon". Nevým, zda jsou tam i dnes, ale ten vlak, ten jede. Stále. A nikde nestaví;-)

1 0
možnosti
Foto

A nepřijde, Jiří......R^

1 0
možnosti
Foto

Je to tak...děkuji za zastavení se, Tomáši:-)

0 0
možnosti

Ne, od politiků nic nečekejte, tedy nic dobrého - oni tedy občas něco ve prospěch nás chudých a bezvýznamných voličů udělají, ale ono jim nic jiného nezbývá: třeba zvýší důchody. Musí. Kdyby je nezvýšili, časem by se na loukách popásaly tisíce důchodkyň a důchodců....a to by nedělalo reklamu ve světě. Brušel by třeba na ně za to uvalil menší sankce...Takže nečekat nic. Mně se setkání malého Rusa, co likviduje zrádcovské agenty tak vytrvale, a velkého Američana, co pořád něco zmateně vykřikuje, což si vzájemně odporuje, docela líbilo. asi proto, že jsem od toho nic moč nečekal a tak jsem se kochal významností tohoto okamžiku (který dnes už je vlastně zcela bezvýznamný).

0 0
možnosti
Foto

Čekání na Godota je výstižný příměr. Ale možná taky atmosféra Havlovy hry Audience.

Mám pocit, že je třeba zstále se pokoušet, aby člověk byl stále "u sebe" - ve světě vnitřní svobody - aby mohl nahlížet události každý den s podobným odstupem, jakoby právě přijel z dovolené. Ne, že by se mi to dařilo, i když trošičku se snažím.

Velká setkání, která kdysi změnila svět (v dobrém) a přinesla projasnění vztahů, momentálně asi čekat nemůžeme.

Připadá mi to jako symbolický obraz: Ti, kdo sestavují vlády, se bojí hodnověrných osobností a raději vytahují bizarní postavičky nebo lidi všeho schopné, tedy "aparátčíky". Podobně také u tzv velkých setkání, od nichž bychom snad i právem mohli očekávat změnu k lepšímu, se spíše objevují lidé bizarní a všeho schopní

1 0
možnosti
Foto

R^Souhlasím, člověk by si měl udržovat zdravý odstup, už jen proto, že utéct není vlastně kam. Dost možná žijeme ve šťastné době a stejně jako našim předchůdcům přijdou doba i politika šílené...možná ale už stojíme na hraně propasti...

Děkuji za komentář:-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS