Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Musel bych se opakovat Jiří:-) a to mě moc nebaví ... samozřejmě jsem dal karmu, jako vždy, a taky na just té partě, co nám některým vyčítají, nějaké sympatie či antipatie, jen tak, schválně, aby měli o čem přemýšlet. Mám to tedy zopakovat(?), já ti nevím, budeš-li správně pochopen. ;-)R^R^

0 0
možnosti

D12a87v91i87d 63H53o38r80á64k

14. 1. 2019 21:41

Nevím, pokud to není něco zavrženíhodného, proč bychom se měli za to co děláme, čteme, či je nám bližší, stydět a nebo to sdělit, když cítíme potřebu dát to okolí na vědomí.

Já zdejší rubriku objevil nedávno po návratu z dlouhodobých pobytů mimo tuto zemi a většinu té doby jsem se pohyboval v oblastech kde internet je věci, dá se říci neznámou, ale o to více známé je tu lidské neštěstí, bída, nemoci...

A když jsem se poté zotavoval, snažil se zorientovat a pochopit co se změnilo a proč, narazil jsem na nějaký zdejší článeček, který jak jsem myslel mi mohl pomoci se zorientovat a tak jsem začal zdejší rubriku číst.

A časem se začetl i do diskuzí a postupně se mi otevíraly obzory, ale hlavně oči. Nevím možná jsem četl něco i od Vás, ale jsme lidé a máme různý vkus a tak i já mám zde určitou skupinku mě bližších tvůrců, s nimž se snažím komunikovat a bavit. A mnohdy více než komunikace, jde o zábavu a pobavení, neb čtením diskuzí se člověk pobaví víc než sledováním kabaretů a komedií Vámi v perexu uvedeného režiséra.

Zvlášť když si člověk uvědomí, jak zdejší pisálci se všemožně podbízejí, snaží přizpůsobit a své čtenářské stádečko které, s prominutím s nimi "bučí" a souzní.

Tak nějak jsem se začal zamýšlet, co vede k této literární tvorbě? A musím přiznat, že nějak stále nevím. Ale musí a má to nějaké důvody. Od různého přetlaku, snaze po zviditelnění,...až po to co napsal a doporučil diskutujícímu můj oblíbený autor. Tehdy doporučil, aby to zkusil též, že je to dobrá terapie, kterou sám praktikuje a může doporučit. A tomu asi věřím nejvíce, zvlášť když to napsal diagnostik a praktik v oboru se pohybující, který diagnosy, zvlášť nesouladícím diskutérům s ochotou sděluje, nehledě na platné GDPR:-)

Jinak ale nevím, neb krom okamžité reakce během dvou, tří dnů se patrně málokterý čtenář vrátí, vynaložená námaha přijde vniveč a po zdejším díle, jak se říká ani psík neštěkne.

0 0
možnosti

D38a10v81i48d 31H11o53r77á75k

14. 1. 2019 21:42

A ještě bych doplnil, když už jsou v titulku zmíněna jména oněch oblíbených postav, mě sice neznámého Vámi zmiňovaného a patrně nějak "oblíbeného" konkurenta, pozastavil bych se u jednoho ze zde uvedených jmen.

A to zdejší přispěvatelky Markéty Šichtařové. Sice mě její články nějak, možná tematikou, nebo stylem příliš neoslovily, ale jak jsem zaznamenal, má velmi dobrou čtenost, nemluvě o velikosti toho jak říkám, neboť raději užívám české pojmenování a názvosloví, "průtokového ohřívače" podle jehož dosažené velikosti jsou též zdejší tvůrci a jejich literární tvorba hodnocena.

A patrně tato paní zde bude oblíbena, ale navíc rozhodně má určité schopnosti, když působí, a snad poměrně úspěšně, v oblasti financí, a dokonce jak jsem zaznamenal působila i v nezanedbatelných pozicích ve státní správě a jednoho z ministerstev.

Ale chtěl bych zmínit to, že o určité schopnosti svědčí i to, že si je patrně vědoma té skutečnosti, kterou zmiňuji na konci svého předchozího příspěvku, že v podstatě zdejší tvorba má jepičí životnost jednoho, dvou max tří dnů. A poté to, co zde pracně stvoříte odejde někam do míst věčného zapomnění. A je v podstatě ztrátou času, pokud to jak také výše píši neposlouží pisálkovi k nějaké duševní terapii nebo vnitřnímu uspokojení.

Možná se pletu a není sama a je zde i víc takových, kteří se tomu snaží učinit přítrž, ale jedno vím jistě. Paní Šichtařová v tomto směru je o něco dále. A svědčí to o tom, že myslí na to, aby její psaní nezapadlo. Zjistil jsem to v jednom Antikvariátu, a shodou okolností i při návštěvě známých, kdy jsem v knihovně zaznamenal knihu jejích blogů. A i když nevím v jakém nákladu byla vydána a jaká byla prodejnost, tak alespoň část lidí to, co napsala má možnost přečíst i později, nebo mezi přáteli dát dále a neskončí jako většina toho, co je zde zveřejňováno.

0 0
možnosti

Pokud je to od Vás upřímné nezbývá než souhlasit. I lidé, kteří mají jiný názor nemusí být dementní plebs.

0 0
možnosti
Foto

Neexistuje žádná rovnost názorů, jsou názory kvalitní i nekvalitní, chytré i hloupé, ale má existovat rovnost v možnostech jejich prezentace.

1 0
možnosti
Foto

Myslím, Jiří, že jste pojmenoval záhadu, která mě už párkrát napadla. Jde o to chovat se jako naprostá většina a současně být v protiproudu. Obtížně řešitelná věc.R^

4 0
možnosti
Foto

Jsou knihy, které čtu rád a jiné mě nenadchly, mám oblíbené a neoblíbené režiséry, blogery, politiky, ale proč bych se za to měl "nestydět" a ještě to veřejně deklarovat? Co to je? ;-D;-D;-D

6 0
možnosti

..jo a Troška taky dobrý, jen s posledními filmy trochu ujel....;-D

0 0
možnosti
Foto

Dobrý postřeh. Ta dobrovolná sehnutost. I když čtu Šichtařovou, přesto se nestydím. Copak je to stejné jako močím na veřejnosti a nestydím se za to? Přesto to říkají. Jako kdyby se divili, že i když trošku sledují Trošku, nestydí se.;-)

2 0
možnosti

Mám to nastavený podobně, zvláště v případě Klausika a Davida, tedy Klausika jsem kdysi volil a dnes si ho a jeho synka s chutí počtu. Asi ale z hlediska většiny nejsme normální, rozhodně budeme odsouzeni....;-D;-D;-D

3 0
možnosti

Pane Turnere, před prezidentskými volbami (dne 22. 1. 2018) jste uveřejnil článek, kde jste rozdělil různé osobnosti na "národní blbce" a "respektované osobnosti", a to na základě toho, komu vyjadřují ve volbách podporu. Mezi ty "národní blbce" jste zařadil například právě režiséra Trošku. Ze sportovce Jana Kůrky, který je olympijským vítězem, jste udělal součást "té hrůzy" a označil ho jako "kdesi vyhrabaného důchodce", a to jen proto, že vyjádřil podporu Zemanovi.

Takže zní poněkud směšně, když dnes moralisticky tvrdíte, cituji: "Celý problém, který jsem se rozhodl demonstrovat na tomto příkladu je ten, že se stále někdo pokouší vrážet klíny mezi různé společenské a sociální vrstvy." To jste poněkud nevědomky usvědčil sám sebe.

23 0
možnosti
Foto

Vy, pane Svobodo, jako obvykle,se pokoušíte spojovat nespojitelné. Když budu prezentovat svůj vkus a své názory, označím Trošku, Davida a jim podobné za druhořadé "šumaře", které si může poslouchat a sledovat kdo chce, ale nemají být nikterak celebrováni.

V tomto článku se zabývám něčím úplně jiným. Buď jsem to nebyl schopen dobře vyjádřit, nebo jste to vy nepochopil či pochopit nechtěl.

1 0
možnosti
Foto

Tak jste se tu na základě svých sympatií a antipatií vymezil a máte pravdu, je to odsouzeníhodné a směšné.Rv

4 1
možnosti
Foto

Takhle jste ten článek pochopil? To je mi líto. Kdybych chtěl vyjádřit pouze svůj názor na v článku jmenované, napsal bych výčet toho, proč je nemohu ani vystát( což jsem již při jiné příležitosti udělal) Zde jsem se snažil zamyslet nad něčím zcela jiným , nevím jestli se mi to povedlo, ale řekl bych, že každý musí poznat, že zde nejde o můj názor a vkus ohledně zmíněných lidí.

0 0
možnosti