Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jsem se na dva díly kouknul a docela dobrý. R^

Trochu mi to komplexností náhledu na ožehavé téma rasismu připomnělo starší americký film Crash (2004).

0 0
možnosti
ST

Je to dobré. Čtvrtý díl zatím nejlepší. Franta a konfrontace Luďka s Žanetou v Chánově...:-);-D

0 0
možnosti
Foto

Zjistil jsem, že spoustě blogerů se seriál nelíbí... Lámu si hlavu, jak je to možné?? Ve svém okolí neznám prakticky nikoho, komu by se seriál nelíbil a tady je vás spousta;-D;-D Mají snad blogeři jiný smysl pro humor?? Baví je jen politika, migranti, Babiš a Zeman?;-D

3 0
možnosti
Foto

Ale vždyť ten seriál je ve své podstatě o politice a dotýká se i migrantů. Vy se prostě stýkáte s lidmi, kteří vyhovují vaším představám. Tady na blogu je ta společnost komplexnější. Já jsem podle reklamy, která tomuto seriálu byla udělána čekal, že k tomu o čem je přistoupí sice s humorem ale ne tak povrchně. To co se tam říká, to přece všichni víme a dnes už to nikdo nerozporuje. Jenže ono nestačí jen to říct formou jakési hlášky. Navíc je ten seriál dost alibistický. Řekl bych až moc korektně vyvážený.

0 0
možnosti
MB

Tak v tomhle s vámi naprosto souhlasím. Dostal jsem se k tomu úplně stejným způsobem, a mám z toho úplně stejné pocity a názory ..

0 0
možnosti
TH

V tom posledním dílu, byla cedule, která označuje název ulice a stálo tam "Julia Fučíka". Je to fakt Legrace, i v těchto detailech.

0 0
možnosti
HS

A na zdi na střeše paneláku byl nápis "Ať žije Havel". :-)

0 0
možnosti
JZ

Zdá se mi to, nebo je poslední dobou mírou kvality filmové tvorby nekorektnost, tedy zobrazovaní nejtvrdšího primitivismu a buranismu? Jako nic proti tomu, nevadí mi, když se v seriálu mluví jako ve skutečnosti (ačkoli - jak to ověřit? mentalitu Mosteckých neznám..), ale zajímavé je, že kdekdo oceňuje právě toto. Lidi asi chtějí vidět něco, co se co nejvíce podobá realitě bez příkrasy. Možná že vrcholem televizní tvorby jednou bude přímý přenos z nějaké nádražní restaurace.

Ale ještě zajímavější mi v tomto kontextu přijde, že taková Výměna manželek se všude dočkává nejhlubšího opovržení s výtkou, že je tam k vidění odpad společnosti... přitom nabízí leckdy podobnou sortu lidí a taky si na nic nehraje... no zvláštní pro mě.

Jinak viděl jsem první díl a celkem dobré, stáhnu si i další. A dokonce hned v první scéně s prostitutkou u zpovědi jsem se i nahlas uchechtl.

0 1
možnosti
Foto

No prostě se lidé chtějí vyrovnat našemu fotrovi prezidentovi Zemanovi. ;-D;-D

0 6
možnosti
Foto

Ten seriál se mi nelíbí protože je nudný. Alespoň z mého pohledu. Humor je založen jen na "hláškách" což mi připadá, že se stává jakýmsi hlavním měřítkem kvality díla v poslední době. Je to takový seriálový kameňák. Vyrůstal jsem na Fantozzim, Růžovém panterovi a na Terence Hillovi a Bud Spencerovi. Z Českých filmů mám rád ty s Donutilem, Dejdarem, filmy pro pamětníky s Haasem a Novým a Pivcem. Ale ten nový styl humoru mi směšný nepřipadá. I když od autorů jsem se zasmál u trpaslíka.

Nicméně, včera zde na téma Mostu psal pan Beznoska ale jeho blog není k nalezení a není ani v osobních. Něco mi v něm uniklo?

1 0
možnosti
JK

Dal jsem jen první díl, na začátku druhého jsem usoudil, že to stačilo. Dlouhodobě tady byla poptávka po humoru "České sody", tohle je tomu asi nejblíž.

0 0
možnosti
ZD

Jak necháváte politiku stranou tak to jde. Rád jsem dal karmu.

2 0
možnosti