Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To já už se blížím ke čtvrtému milionu čtenářů.

0 0
možnosti
Foto

... no - vidíš, někdo by mohl říct, že je to velká záhada, ale bohužel není;-D

0 0
možnosti
Foto

:-) ... sím, sím ... to jsem byl já (ten miliontej, určitě) - sem si na to počíhal;-DJiří;-)R^

1 0
možnosti
Foto

:-) Já si to, Karle, myslel. Děkuji!:-)

0 0
možnosti
Foto

Jiří, gratulace a ujištění, že máte své čtenáře, kteří Vás rádi čtou. Na dálku ťukám sklenkou červeného se slovy "Le chaim!"

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Tomáši, to je příjemné číst. "Le chaim!":-)

0 0
možnosti
Foto

Gratuluji zejména k "oponentním permanentům", kteří nevynechají možnost napsat něco naprosto vlídného a podivuhodného ;-D

1 0
možnosti

Ať vám psaní nosí radost. A stejně čtenářům. Na počtech nesejde. Radost je důležitá.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Je to tak.:-)

0 0
možnosti

D91a28v98i75d 34V54l70k

31. 1. 2019 13:55

Tak gratuluji,ale nezapomeň si odečíst kolikrát jsi nakoukl sám ,jestli to někdo čte;-D To bude hned -120 tisíc. Já už mám přes dva miliony,ale nějak jsem to propásl.

1 0
možnosti

Tady je to samej milionar!

1 0
možnosti