Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

;-D;-D;-D, teda Vy jste mě rozesmál. Přitáhl mě ten nadpis...... už ten mě rozesmál. A pak ten první odstavec a hlavně "Pleky":-))))). Možná mi nebudete věřit, ale i když vím, že se to pořád projednává a když zapnu PC, tak samozřejmě vidím titulek na tohle téma....., ale ještě nikdy jsme si nepřečetla nic na jejich téma. Vím jen to, že es rozvedli, nebo rozvádí. A není to z mé osobní důůůležitosti, že bych jako chtěla být těžce intelektuální atohle šlo mimo mě. To ne:-). Buď jsem líná, nebo je mi to v celku u zadku, nebo..... Vlastně ani nevím:-). Vím jen, že Lucie Vondráčková mi vždycky připadala jako jemná ženská, která mi do té branže moc nesedí- a to vůbec nemyslím na adresu její umělecké kvalifikovanosti. Vím, že je baletka, herečka i zpěvačka. Je mi sympatická. O "Plekym" :-))))( ten název je dokonalej:-))))....), nevím po stránce osobnostní vůbec nic- jen to, že je to hokejista:-). A fakt nebudu dohledávat, jak to tam mají..., všude je něco;-). Vám ale děkuji za tenhle vtipný blog, protože já se fakt pobavila:-). Mějte se fajnR^.

0 0
možnosti

I81v61a89n10a 85L85a60n46c59e

23. 2. 2019 13:57

L. Vondrackova neni moje oblibena zpevacka ani herecka, presto jsem na jeji strane. Spoustu let zije s detma v Kanade, proc ji nutit vracet se zpatky do Cech, kdyz chce zustat tam, kde jsou deti i ona uz zvykli. A jen, co by se vratila do Cech, coz je misto, kde ji Plekanec chce mit, tak on podepise smlouvu s hokejovym tymem ze zamori a klidne odcestuje i se svoji milenkou. Na stridave peci o deti uz mu zalezet nebude. Chce se ji pomstit za to, ze se stala jeho manzelkou a ze mu dala dva krasne kluky. Pokud by kluky tak miloval, tak by v prvni rade mel prestat stresovat jejich mamu!!!!

0 0
možnosti

Měl pocit, že zájem utichá, ale vždy se najde nějaký "?", který to zase rozvíří ...

Otázka je: PROČ ?

LIDI - UŽ TOHO NECHTE :-P.

1 0
možnosti

Kdo má rád Járu Cimrmana ať se taky podepíše. :-) Mimochodem, kdo je Lucie Vonderková?

1 0
možnosti

Pardon Vondráčková.;-(

0 0
možnosti
Foto

Karma,velice výstižně napsáno, ovšem lidem, kteří řeší bulvární bláboly a nekonečné seriály už není pomoci

1 0
možnosti

J68a63n 28Z55e42m66a39n

19. 2. 2019 20:08

arteTerapie? :)

0 0
možnosti

Lucie postrach ulice.

Na někoho se to musí hodit a Lucka se jeví pro vláčení bulvárem lukrativněji.

2 0
možnosti
Foto

H32a43n70a 20V94l96k79o37v10á

19. 2. 2019 18:16

Nic proti. sama se považuji za nadutou zejména v tomto prostředí - ovšem vymezuji se proti intektujálům a "správňákům".

Jako takové je mi veskrze jedno kdo z Plekancových má lepší bulvární face.I když jak to tak vypadá z titulků (články moc nečtu) a nakonec i z vašeho článku, je to "Pleky". Takovej kámoš co si ho u piva všichni přivlastňujete....

Evidentně je to bitva o prachy. A evidentně není košer a "kámoš Pleky" se nestydí brát si děti za rukojmí....

On totiž další rozměr toho o čem (bulvárnost tématu) píšete je to že paní Vondráčková (která je mi šumafuk stejně jako " Pleky") chtěla nechat děti žít v Kanadě kde by na ně český bulvár nemohl.

Ovšem ten prostý chlapec se stamiliony na kontě (o které v zásadě jde) je prostě bojovník....

.

6 0
možnosti

R^ Asi tak, celkem na dnešní dobu běžný rozchod dvojice jenom tam jde o víc peněz.

0 0
možnosti

J74a34n 14R46á70ž

19. 2. 2019 17:45

Zajímavě popsaný názor na komedii kolem LV. I kdybych se snažil, nepospal bych to lépe.Včetně prapůvodu mé nechuti k její tetě.R^

U rozvodů vždy jde až na prvním místě o peníze. Takže LV zvolila taktiku rozvádět se v Kandě, kde by soud nezajímala předmanželské smlouva uzavřená v Česku, majetek by se dělil na půl a vzhledem k tomu že vinu na rozchodu má zřejmě Pleky, tak by mu kanadský soud ještě přiřkl velmi mastné výživné na Lucku.

To se jí nepovedlo, tak vede válku s Plekym metodou citového vydírání a jako to umí nejlíp, přes bulvár. A lid bulvární se baví!

PS. Jak pozoruji tak hokejoví i fotbaloví profíci jsou postiženi touhou mít za ženy "celebrity" a velmi často pak dělají trapárny. Příkladu máme dost, že ano?

6 0
možnosti

Dalo by se říci až nezdravě mnoho. Že by nastupující epidemie?

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS