Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

Přesně takový blog jsem si potřeboval přečíst, abych si spravil náladu poté, co jsem si přečetl šovinistický pamflet pana Majzlíka

Vraždění demokracie v přímém přenosu a s nadšením.

https://majzlik.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=718993

Nejsou všichni stejní, jsou i hodní důchodci!

1 0
možnosti
Foto

:-)Děkuji, jak jsem zde již uvedl znám spoustu báječných lidí z generace mých rodičů (generace mých dětí a vnoučat se už i na mě a mé vrstevníky dívá skoro jako na seniory) a nemám pocit, že by věk nějak zásadně odděloval hloupé od chytrých a hodné od zlých. Někdo si ze se sebou neví rady v mládí, někdo se těžko smiřuje se stářím..

0 0
možnosti
JJ

Pokud ten perex není ironie, tak pochybuji o vašem zdravém rozumu.

0 3
možnosti
Foto

Upřímně řečeno já zase pochybuji o zdravém rozumu toho, kdo to může brát jinak než jako žert.

3 0
možnosti
VV

Nevim zda je to specifikum tohoto naroda nebo jen tech vladnoucich. Ale uz mnohokrat jsem si vsiml ze se nekde neco zasadi nebopostavi a pak uz se toho nikdo nevsima.

Kdysi s velkou slavou otvirane kulturni domy dnes chatryji stejne jako ty zavrene samoobsluhy na vesnicich.

0 0
možnosti
JF

J93i19ř98í 40F68o93g70e79l

27. 6. 2019 13:55

A co když starý pán volil Babiše?:-P

1 0
možnosti
VV

A jaky vliv by to melo na zalevani stromku?:-(

2 0
možnosti
PK

No, ve svém okolí mám více takových dědečků i babiček , co nemají bazén a vilu a přesto jim to nedá a chovají se jak by měli ty ostatní a je to dobře....

4 0
možnosti
Foto

R^ Jsou, ale není na ně, zřejmě pro tuto jejich vlastnost, vidět.

1 0
možnosti
Foto

R^Na tom něco bude. Já pochopitelně znám mnoho báječných seniorů, ale je realitou, že ne každý se se stářím umí vyrovnat.

0 0
možnosti
EK

No, hodní lidé se občas najdou i mezi uctívači svaté Gréty.

3 0
možnosti
VV

Jiste, i mezi uctivaci svateho Gustava se obcas nejaky nasel. ;-D A jak je vidno i toho svateho Vladimira Vladimirovice zde nekteri uctivaji.

1 0
možnosti
JS

Pane Turnere, léta plynou, proč odebírat výhody a volební právo důchodcům. Vy si toho sice nejste vědomý a absolutně si to nepřipouštíte, ovšem svým věkem a svými názory mezi ty staroušky už patříte.

5 4
možnosti
Foto

Hloupost asi není výsadou stáří ani mládí. Buď komentujete článek, který jste si nepřečetl, nebo máte onu neuvěřitelnou schopnost komentovat jeho setinu, kterou i úplný trouba musí pochopit jako nadsázku a ignorujete zbylých, vážně míněných 99%.

5 3
možnosti