Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IA

Já osobně s Vámi naprosto souhlasím a Váš článek je velmi moudrý. Jste můj oblíbený blogger. Karma.V

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, to mě moc těší

0 0
možnosti
Foto

Byl bych pro "licencované čaroděje" Hlavně, aby o výkonech své živnosti podávali hlášení EET! ;-D;-D;-D

Před několika měsíci jsem na postranní liště zahlédl avízo článku, jehož titulek hlásal, že "Spolek ruských čarodějnic" podporuje svými kouzly Putinovu politiku. Asi hoax, ani jsem to nečetl. Jen mi blesklo hlavou, jaká je to asi úroveň politiky, když musí spoléhat na pomoc od nějakých čarodějnic.

0 0
možnosti
JZ

Myslím si, že v tom hledáte víc, než v tom je. Pokud někdo poskytuje nějakou službu za peníze, tak by z toho měl platit daně, o tom to celé je. Jestli ta služba má nebo nemá nějakou reálnou hodnotu, je už irelevantní.

0 0
možnosti
Foto

To je právě ono. Pokud poskytnu "psychoterapii" kamarádovi v hospodě a on mi zaplatí kořalku, mám to zdanit? Léčitelství se dle mého soudu vymyká tomu, co by mohlo být živností.

0 0
možnosti
PK

V SRN musí mít léčitel povolení a taky koná nějaké související zkoušky, jak je to v jiných státech nemám ponětí. Nemyslím, že by něco jako certifikace uškodilo.

0 1
možnosti
Foto

Zdá se, že vycházíte z antropocentrického pojetí, jehož překonání by Vám umožnilo nečekaná překvapení.

0 0
možnosti
Foto

Často se pokouším i o canocentrický přístup... To je žert. Výchova, vzdělání...jinak to vnímat nedovedu.

0 0
možnosti