Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jiří, tak koukám, že lidé fakt nevědí, že se dělí pohlaví na 11 skupin, já to také nevěděla, dokud jsem jednu pansexuálku nepotkala. Tak dlouho jsem ji zpovídala, až jsem z ní dostala, že je fakt jenom na ženské. Pansexualita prostě v tom čistém smyslu nejde pochopit (já ji tedy nechápu), protože to je označení pro ty, co si to rozdávají s mužem, ženou, raději dál psát nebudu, ale v podstatě jsou uvnitř ryze homosexuální. Ach jo, kam ten svět vede? A karma za tuto problematiku, která mě fakt baví.R^

0 0
možnosti

J62a88k35u69b 24H38o67z48a

23. 10. 2019 11:50

Já jsem onoho pansexuála pochopil jako upgrade bisexuála, kterému nevadí, že jeho objekt vášně může mít "fluidní" sexualitu. A tedy neví, jako co se druhý den probudí...žena, muž, transka, tramvaj... :-P

1 0
možnosti
Foto

Pane Hozo, mám naprosto shodný názor. R^

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS