Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KV

myslíte toho pana kollera obdivujícího pana kellnera, který propojuje čínský kapitál s českou politickou scénou?

0 0
možnosti
JP

Pro zpřehlednění situace by měl Jágr nosit na dresu místo "68" "48".

0 0
možnosti
OJ

To je přesně to černobílé vidění světa. Neproklíná s námi Čínu, tak je jako komouši z osmačtyřicátého. Přitom je mnohem pravděpodobnější že v tom 48 roce by to byli spíš ti kádrující bojovníci za správný svět, kteří by horlivě bořili "svět včerejška". Takový Jágr by nejspíš seděl, protože by se bavil s američany navzdory požadavku doby.

0 0
možnosti
Foto

Respekt k názoru druhého není vlastní každému. Například část tzv. demokratů (havlistů) je velice agresivní, často napadají ty, kteří nesmýšlejí dle schémat převládající propagandy a chtějí je "potrestat" a tím donut ke změně postojů. Mezi takové agresivní nešťastníky patří i pan Koller, jež se dokonce uchyluje ke kádrování jiných umělců či publika. Je příznačné, že J.Jágr nikomu, ani panu Kollerovi neříká, co si má myslet a jak se má chovat.

7 1
možnosti
Foto

Trochu bych to odlehčil. Když slavný moravský malíř Jano Koehler tvořil umělecká zastavení Křížové cesty na lesní stezce stoupající k vrcholu Hostýna, tak tam zcela jistě taky prudil nějaký ten Jäger ;-D

Vážně jsou však meritem věci peníze postavené na piedestal jako božstvo. A otázka, nakolik se jako národ necháme či nenecháme korumpovat penězi ze zemí, kterým zcela určitě nejde o naši svobodu. Kdo vám cpe peníze, určitě to nechce zadarmo. V podstatě stejně jako poskytovatelé tzv. "rychlých půjček"

0 0
možnosti
AL

A Jarda Jágr reagoval, jak je jeho zvykem - rozvážnou moudrostí: „Když jde vlčák po ulici a zpoza plotu na něho štěkají psi, nikdy jsem neviděl, aby na ně také štěkal. On jde v klidu dál. A tak ani já nebudu komentovat štěkání na mou osobu,“ odpověděl Jaromír Jágr.

:-)

16 1
možnosti
RK

Měl jste si jít zaběhat..

1 0
možnosti
KM

Každý se na stejnou věc dívá jinýma očima, a z jiného úhlu pohledu, ale Koller byť tady známý zpěvák ze své typicky české povahy svou závist a zášť předvedl trapně i v minulosti již vícekrát. A to že Jágra zná mnohem více lidí než jeho i celou skupinku mu asi nedá spát.

Shodou okolností jsem byl v Číně před drahnými léty a opět jsem se tam podíval již jako turista i loni a změny co jsem na stejných místech uviděl mě přesvědčili, že přes veškeré výhrady, které k této zemi v určitém směru jsem měl a mám, má Čína předpoklad, že se možná ještě i já dožiji toho, kdy se tahle země stane skutečným hospodářským hegemonem světa.

A tak se ani nedivím "Trumpetkovi", že se ze všech sil, leč patrně marně, snaží všemi v obchodním světě známými a dostupnými korektními i nekorektními prostředky tento stav zvrátit.

...a pokud se týká Huawei, tak ani tahle značka, ač z mnohých stran pomlouvaná, nezapadne a bude mít svou budoucnost.

5 0
možnosti
ČP

Kdo to je, ten David Koller? Jeho jméno je mi sice povědomé, ale až po použití Google jsem si teprve o něm našel víc informací. Nechápu kde se v něm bere ta drzost, ano drzost! Někoho veřejně pranýřovat za to, co dělá. Chce se zviditelnit? Pokud ano, tak ať líp zpívá. Bože, už mne to tady začíná pěkně sr...!

6 2
možnosti
OF

Zdravím z rádia Jerevan.

Jarda může ztratit důvěryhodnost.Je to jednoduché. Huawei díky USA může mít problémy s aktualizací.V tom případě koupě mobilu Huawei se může ukázat šlápnutím do .....Můj známý z prodejny mobilů mi proto Huawei neprodal.

Kdysi mi něco dovezl borec z PPL. Bylo to brzy ráno. Jel z Brna / 140 km/,

Ptal jsem se ho jak ty noční jízdy zvládá. Řekl, že pracoval v kasínu / snad hotel Atom/ v Ostravě jako krupiér. Jarda J. tam prý prohrál během hodiny přes 600 000 Kč, v Ostravě se tehdy konalo hokejové MS. Koulel se očima. Náš božský Jarda ?

A ještě mi ten borec řekl, že odhaduje , že Jarda prosázel tak 80% příjmů.To už jsem si sedl na zadek.Prý má známé ve Vegas. Nevím jestli je to pravda, skutečností je ale fakt, že gambler je schopen okrást i vlastní matku. Doufejme, že J.J. není gambler

a věří ve světlé zítřky pod vedením Babiše a Zemana. Pecunia non olet. Tolik z rádia Jerevan.Je nyní 13 hodni nebo 13.30 hodin.;-DR^

2 0
možnosti
OF

Nedávejte mi minusová znaménka, neboť co píši je pravda.

Vaše rádio Jerevan

1 0
možnosti
JF

J13i48ř14í 97F33o37g72e78l

30. 12. 2019 13:13

Odpověď JJ byla zcela jasná.R^

2 0
možnosti